Daily Express

' Nie zbliżaj się, Wielka Brytania jest pełna ! mówi samozwańcza „Największa gazeta świata”. Ale jeśli Victoria Beckham zmniejszy się, możemy mieć miejsce na jeszcze jedną.
Musisz go zakręcić, żeby wygrać
Pół
Icon media.svg
Zatrzymaj prasy!
Chcemy zdjęć
Spider-Mana!
  • Dziennikarstwo
  • Gazety
  • Wszystkie artykuły
Dodatkowy! Dodatkowy!
  • Świat WIGO
One jednak powodują piersi .

Plik Codzienny ekspres „Diana” jest rasistowski Mały Anglik jest niesławny konserwatywny brytyjski tabletka Gazeta.


Zawartość

Historia

Gazeta została założona w 1900 roku, ale osiągnęła sukces w 1916 roku, kiedy została kupiona przez Kanadyjczyka Maxa Aitkena, który wkrótce nawiązał współpracę z Liberał Premier David Lloyd George, zostając ministrem ds. Informacji i uzyskując tytuł Lorda Beaverbrooka.

W 1931r Konserwatywny Premier Stanley Baldwin zaatakował Beaverbrook i Codzienna poczta szef lord Rothermere, mówiąc: „To, do czego dąży właściciel tych dokumentów, to władza i władza bez odpowiedzialności - prerogatywa nierządnicy na przestrzeni wieków”. W tym czasie gazety próbowały doprowadzić do władzy swoich kandydatów w Partii Konserwatywnej, zamiast Baldwina.

W 1936 roku była to najlepiej sprzedająca się gazeta na świecie z nakładem 2,25 miliona; jego sprzedaż osiągnęła 4 miliony w 1949 roku.

Opinie redakcyjne

Historyczny

W 1933 r., Kiedy zagraniczni krytycy nazistowskiego reżimu prowadzili bojkot niemieckich towarów , theWyrazićprowadził z nagłówkiem: JUDEA WYPOWIADA WOJNĘ NIEMCOM!Żydzi z całego świata jednoczą się w działaniu . Ten nagłówek jest nadal szeroko rozpowszechniany biały nacjonalista i anty semickie blogi i Wbijanie Biblii strony internetowe w Internet tak jak niezaprzeczalny dowód z Agenda żydowska zmusić narody zachodnie do wojny o Niemcy, mimo że jest to niewiele więcej niż zwykły tabloidowy sensacyjny sens.


Artykuł twierdził, że krucjata celowo, z rycerzem krzyżowców jako logo, chociaż według BBC jego kampanie „nie zawsze przyniosły zamierzony skutek. [Jego] atak na Partię Pracy podczas wyborów powszechnych w 1945 r., Zatytułowany „Narodowi Socjaliści” był przez niektórych uważany za pomoc w zapewnieniu im zwycięstwa, podczas gdy cynicy twierdzili, że żadna przyczyna nie została naprawdę przegrana, dopóki nie została poparta przez Ekspres ”. Zyskał również reputację dzięki tłumieniu niepożądanych wiadomości, takich jak romans Edwarda VIII z Wallisem Simpsonem oraz udar Churchilla w 1949 roku.



W latach pięćdziesiątych w gazecie zatrudniono wybitnego brytyjskiego faszystę A. K. Chesterton jako „doradca literacki” i publicysta; Chesterton jest także autorem autobiografii Beaverbrooka.


Pod koniec lat 90. na krótko próbował zająć lewicową pozycję pod redakcją Rosie Boycott, ale wkrótce powrócił do pisania, gdy w 2000 roku został kupiony przez pornografa i niedoszłego potentata medialnego Richarda Desmonda.

Nowoczesny

Daily Express online jest jak Daily Mail online, ale jeszcze bardziej nudny i sensacyjny. Artykuły są krótkie i pozbawione treści, a nagłówki są losowo WIELKIMI słowami, aby podkreślić, w co POWINIENEŚ wierzyć. Nagłówki często zniekształcają prawdę, nie mając żadnego podobieństwa do treści artykułu poniżej. 13 stycznia 2018 r. Zaskakujący nagłówek „ NASA alien ADMISSION: Agencja kosmiczna ujawnia, że ​​„nie możemy ich ukryć” w bombowym filmie `` w rzeczywistości nie ujawnił 'Full Disclosure' 'długo przewidywanego przez UFO Loons (często w komentarzach Express), ale był wywiadem z asystentem dyrektora NASA, który powiedział, że nauka jest tak otwarta, że ​​każde odkrycie kosmitów będzie znane wszystko i niemożliwe do ukrycia. Innymi słowy, nagłówek celowo sugerował dokładne przeciwieństwo prawdy. Jest to bardzo powszechna praktyka w Express online. Co tydzień lub dwa jest stosowany do opowieści o Yellowstone, jednym z ich ulubionych źródeł zagrożenia Doomsday. Nagłówki, takie jak „ Yellowstone OSTRZEŻENIE: Naukowcy odkryli Yellowstone w „TIPPING POINT” w trakcie nowych badań. Naukowcy ostrzegają, że Park Narodowy YELLOWSTONE stoi na krawędzi ognistej katastrofy ', wraz ze zdjęciami erupcji wulkanów, może sprawiać wrażenie, że katastrofalna erupcja jest bliska. Jednak, jak każde użycie tego typu nagłówków, tak naprawdę odnosi się do zagrożenia pożarami buszu i zmian klimatycznych, które zamieniają lasy w łąki. Zobacz też: wulkan Yellowstone: Dlaczego TYSIĄCE zwierząt opuszczają aktywny superwulkan? TYSIĄCE rodzimych gatunków Yellowstone migruje poza aktywny superwulkan, naukowcy ogłosili spektakularnie , która odnosiła się do corocznej wędrówki łosi, a nie do jakiejś nieuchronnej katastrofy wyczuwanej przez zwierzęta.


5 lutego 2019 opublikowali alarmujący nagłówek ' Erupcja Mount St Helens STRACH: Ekspert od wulkanów ostrzega: „Nigdy nie widziałem NICZEGO podobnego” ”. Lektura artykułu wykazała, że ​​ekspert opisywał to, co widział, gdy wybuchł wulkan w 1980 roku, innymi słowy „przypominał”, a nie „ostrzegał” w żaden sposób.

Wiele artykułów opiera się całkowicie na opiniach jednej niezorientowanej lub niedoinformowanej osoby w Internecie, a nie na czymkolwiek zwykle uważanym za ważne, jak fakty. Niemal co tydzień pojawiają się artykuły, które twierdzą, że NASA ukrywa kolejną skamieniałość lub artefakt kosmity znaleziony na zdjęciach Marsa, opierając się wyłącznie na twierdzeniach jednego z obsesyjnych UFOnautów na swoim blogu (patrz „Woo” poniżej). Dramatyczny nagłówek twierdzący, że Yellowstone zaraz wybuchnie, był oparty po prostu na komentarzach JEDNEJ niedoinformowanej osoby na Reddicie: „Naukowcy twierdzą, że chociaż wulkan jest spóźniony, prawdopodobnie nie wybuchnie za naszego życia. Nawet gdyby miał wybuchnąć, powinniśmy mieć nawet dwa miesiące wcześniejszego ostrzeżenia, aby ewakuować wszystkich w „strefie zabójstw”. Ale zamiast ostrzec wszystkich z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, co jeśli naukowcy tego nie zrobią? Co się stanie, jeśli rząd nie ostrzeże go przed erupcją i po prostu zajmie się następstwami po wybuchu? Rząd nie ostrzeże ludzi przed erupcją, ponieważ logistycznie łatwiej będzie poradzić sobie z mniejszą liczbą ocalałych ”. Innymi słowy, potencjalnie cokolwiek mogłoby stać się internetowym artykułem Daily Express, gdyby ktokolwiek złożył jakiekolwiek roszczenie w mediach społecznościowych, bez względu na to, jak bardzo się to nie udało.

Frank Hoogerbeets, inny szarlatan który dostarcza na stronie Express czasami codzienne artykuły, prowadzi stronę internetową, twierdząc, że potrafi prognozować trzęsienia ziemi. Mówi sensacyjnie o nadchodzących katastrofalnych trzęsieniach ziemi, które Express zamienia w szokujące i dramatyczne nagłówki: Trzęsienie ziemi OSTRZEŻENIE: „Ogromny MEGA-POTRZEB do strajku” do końca lutego. Trzęsienie ziemi MEGA-THRUST może wstrząsnąć naszą planetą do jądra w ciągu najbliższych kilku tygodni '; ' Rozbijająca ziemię EARTHQUAKE może uderzyć 21 lutego - roszczenie o wstrząs '; ' Trzęsienie ziemi OSTRZEŻENIE: Całkowicie NISZCZĄCE wstrząsy do uderzenia W NASTĘPNYM TYGODNIU - wstrząs. W TYGODNIU przewidziano POTENCJALNIE kończące cywilizację trzęsienie ziemi ',' Trzęsienie ziemi OSTRZEŻENIE: Trzęsienie o sile DZIEWIĘCEJ, które nastąpi 26 lutego - roszczenie szoku. NAJWAŻNIEJSZE trzęsienie ziemi jest w drodze do 26 lutego i może być zgodne z dwoma NAJWIĘKSZYMI wstrząsami w historii '; i tak dalej. Żadne z tych wydarzeń nigdy się nie zdarzyło, a ta osoba od dawna była uznawana za szarlatana, ale Ekspres szczęśliwie tworzy artykuły z jego woo i zgłasza prawdziwe trzęsienia ziemi tak niskie jak 3 w skali Richtera (tj. Bardzo małe), aby zasugerować, że być czymś w tym.

Podobnie jak wszystkie prawicowe media, wojsko jest fetyszyzowane ze względu na łatwych do kierowania czytelników. Tak więc opowieść o brytyjskim Royal Marine uwięzionym za zamordowanie rannego więźnia spotkała się z wściekłymi komentarzami, że był bohaterem, ponieważ zabił wroga, więzień zabiłby go, gdyby miał szansę, że więcej powinno zostać zabitych, a więc na. Porównaj z historią o żołnierzach pakistańskich bijących schwytanego pilota indyjskiego podczas konfliktu w 2019 roku: „Konwencja Genewska, znęcanie się nad więźniami”; „Wiele z tych krajów zadeklarowało, że jest związane konwencją, ale nigdy jej nie przestrzegało”; „Nie musisz nam tego mówić, wiemy, jak bohaterowie islamu traktują więźniów”.


Co kilka dni publikują artykuły o Michaelu Schumacherze, z nagłówkami głoszącymi, że mają NOWE REWELACJE na temat jego zdrowia lub DUŻĄ AKTUALIZACJĘ na temat jego stanu. Bez wyjątku artykuły są w zasadzie takie same - rodzina lub kierownik Schumachera mówi, że chcą prywatności i nie będą o nim rozmawiać. Zobacz na przykład ' Michael Schumacher MILENCE BROKEN: Duża aktualizacja jako menedżer otwiera się na zdrowie gwiazdy F1 ”.

Zgodnie z jego pozorną chęcią podkręcenia Brexiter czytelników wpadł w morderczą wściekłość, sprawiło, że historie, które nie miały nic wspólnego z Brexitem, wyglądały tak, jakby były. O małej wyspie, na której nałożono ograniczenia dotyczące dziennej liczby odwiedzających w celu ochrony swojego środowiska naturalnego, doniesiono z celowo wprowadzającym w błąd nagłówkiem ” CRACKDOWN TURYSTYCZNY: Brytyjczycy będą potrzebować ZEZWOLENIA, aby odwiedzić wyspę Kanaryjską lub zmierzyć się z GRZYWAMI ”. Przyniosło to pożądany efekt w postaci złości czytelników, którzy myśleli, że to UE po raz kolejny drażni Brytyjczyków.

Wiedząc, że wielu czytelników to czapki z folii aluminiowej i / lub czytelnicy Biblii apokaliptycznej, donoszą o naturalnych corocznych rojach owadów z całego świata, używając słów takich jak ARMAGEDDON, BIBLICAL, APOCALYPSE i PLAGUE, aby wywołać reakcje. Nagłówek: „ KONIEC ŚWIATA: „Biblijna” plaga szarańczy w Egipcie wywołuje apokaliptyczne OSTRZEŻENIE. Plaga LOCUST o „biblijnych proporcjach” zmierzająca do Egiptu wywołała zaniepokojenie, że koniec świata szybko się zbliża, szokująco ostrzegł biblijny ekspert. Plaga szarańczy, której nie widziano od czasów chrześcijańskiej Biblii, rozprzestrzenia się jak pożar w Afryce, wzdłuż wybrzeża Morza Czerwonego oraz w kierunku Egiptu i Arabii Saudyjskiej .

Proroctwo biblijne pojawia się również w głównym nurcie sekcji „Wiadomości” na stronie internetowej, pośród artykułów, które są tak rzeczowe, jak tylko może znieść Ekspres. Zobaczysz więc nagłówki o Brexicie, pogodzie i rodzinie królewskiej, a następnie: PROROCTWO Trzeciej Świątyni w Jerozolimie: Jak Trzecia Świątynia zapoczątkuje KONIEC ŚWIATA. Trzecia Świątynia Jerozolimska jest proroczym znakiem zbliżającej się apokalipsy, ostrzegali kaznodzieje dnia zagłady, gdy krążą pogłoski, że żydowski dom kultu ma zostać odbudowany ”. Takie artykuły pojawiają się co tydzień, a czasem codziennie.

Jak muchy wokół świeżego psiego odchodów, dostarczanie niekończących się bzdur i rasistowskich bzdur oznacza, że ​​witryna Express przyciąga zaniepokojonych czytelników z całego świata. Wielu uważa, że ​​Żydzi i / lub masoni rządzą światem lub planują jakieś przyszłe przejęcie, ale jeden wolnomyśliciel zdecydował, że tak było transseksualiści którzy kontrolowali media, politykę i rodzinę królewską, a osoby podające się za mężczyzn były w rzeczywistości kobietami i vice versa. `` Demon Trannees używają swoich pełnych kontrolowanych mediów, aby kontynuować lykanie desseeeving i wywoływanie khao '', zasugerował, a `` Kiedy masz bandę desseeving, liiiiing Tranz.gendur Baphomet Saytun czczący TRANNNNEEEEZ kontrolujący banki i powodujący khaos grający w gry z twoim Brexitem, czego innego można by się spodziewać? - Jednak wciąż może nie być najbardziej zagubionym czytelnikiem Expressu.

Czytelnicy wersji online wydają się być bardziej otwarcie rasistowscy i bardziej łatwowierni niż nawet czytelnicy Daily Mail, a duża liczba podaje sobie nazwy użytkowników nawiązujące do Brexitu, nienawidzących UE lub wariantów o ultra-nacjonalistycznych motywach. Artykuły często rezygnują z faktów, zamiast tego oferują opinie, które są zgodne z czytelnikami i które mają zarówno potwierdzić stronniczość czytelników, jak i wywołać w nich apoplektyczną, piekącą w ustach wściekłość. Nagłówki są często celowo formułowane, aby osiągnąć ten cel: nie ma powodu do upałówciepłopowietrze docierające do Wielkiej Brytanii, ale „powietrze AFRYKAŃSKIE”.

Komentarze czytelników są często ukrytym rasizmem, z wyjątkiem jawnych rasizmów. Wielu komentatorów otwarcie wyraża poparcie dla skrajnie prawicowych i neonazistowskich grup i śmiało rzuca rasistowskie oszczerstwa pod adresem każdej czarnej lub azjatyckiej osoby w wiadomościach. Kiedy 14 stycznia 2019 r. Zadźgano burmistrza Gdańska, w artykule powiedziano czytelnikom, że burmistrz jest postępowym, popierającym prawa gejów, a napastnikiem był brutalny skazaniec, który obwinił partię burmistrza o uwięzienie go. Mimo to komentarze czytelników zawierały te, które sugerowały, że napastnik był brutalnym lewicowcem, który dźgnął burmistrza za bycie prawicowym nacjonalistą lub że był muzułmaninem atakującym chrześcijanina. Jeden sugerował, że w przeszłości (tj. Mityczny czas przed imigracją) ludzie nigdy nie używali noży, a inny „miał nadzieję” (mrugnięcie, mrugnięcie), że coś podobnego nie przydarzyło się burmistrzowi Londynu (i postacią nienawiści dla czytelników DE) Sadiq Khan. Następnego dnia, gdy czytelnicy w końcu zdali sobie sprawę, że burmistrz był lewicowym, ich sympatie zniknęły, ale niektórzy nadal uważali, że napastnik był muzułmaninem.

Artykuł ze stycznia 2019 roku o tym, jak naukowiec DNA James Watson został pozbawiony honorowych tytułów za stwierdzenie, że czarni ludzie są mniej inteligentni niż biali, spotkał się z entuzjastyczną zgodą, że tak, byli i nie potrzebowali nauki, aby to udowodnić, przed wściekłymi czytelnikami naukowcy kłamali, aby ukryć „prawdziwą prawdę”. Daily Express szczęśliwie pozwolił tym zapalonym białym suprematystom powiedzieć prawie wszystko, czego chcieli. Co dziwne, ci czytelnicy Daily Express, tak chętni do przyjęcia słowa naukowca na temat czarnego IQ, stanowczo odrzucają wszelką inną naukę, szczególnie związaną z globalnym ociepleniem.

Podobnie jak Codzienna poczta , theWyrazićjest zwykle otwarcie przeciwny dalszemu europejski imigracja , ubolewa nad upadkiem tradycji rodzina nuklearna i jest wysoce krytyczny wobec niekonserwatywnych, nie-brytyjskich „wartości”. Główne artykuły informacyjne często zawierają numery telefonów, pod którymi czytelnicy mogą wysyłać sms-y swoje opinie na dany temat. Te pola tekstowe to zazwyczaj pytania typu „Czy Wielka Brytania opuści ja ? i „Czy powinniśmy zamknąć imigrację do Wielkiej Brytanii?” Nic dziwnego, że sondaże te mają tendencję do uzyskiwania wyników w wysokim przedziale 90 procent, co jest uważane przez czytelników za „udowodnienie”, że ich poglądy są zarówno słuszne, jak i powszechne.

Express Newspapers publikuje również czerwony tabloid (jeszcze bardziej tandetny i sensacyjny), theDaily Star.

PlikWyrazićiGwiazda, wraz z innymi czerwonymi tabloidami ( Słońce , Wiadomości ze świata ), są znane z chorobliwie dojenia ludzkich historii o jak największym przebiegu, szczególnie w przypadkach zaginięcia lub zamordowany dzieci . Chociaż podtrzymywanie rozgłosu w sprawie nierozwiązanego zniknięcia dziecka można by uznać za godne pochwały, w Madeleine McCann W przypadku 2007 r. większość nagłówków dotyczyła sensacyjnych oskarżeń kierowanych pod adresem rodziców. Jeszcze w 2009 roku sensacyjne nagłówki dotyczyły głównie spekulacyjne szczegóły i zarzuty kontynuował kierowanieWyrazićpierwsza strona. Takie omówienie sprawy Madeleine McCann doprowadziło do tego, że rodzice dziecka wytoczyli powództwoWyrazićiGwiazdaza zniesławienie oskarżeń o ich udział w jej tajemniczym zniknięciu. Sensacyjne najbardziej głupie i trywialne rzeczy na pierwszej stronie prawdopodobnie osiągnęły szczyt dzięki rozszerzeniuSunday Expresszgłosić, że osoby, które przeżyły Masakra w Dunblane `` zawstydzali pamięć swoich zmarłych przyjaciół '' przez ... cóż, robiąc to, co robią zupełnie normalni 18-latkowie, na przykład od czasu do czasu przysięgają i drink trochę.

W okresie boomu mieszkaniowego lat 80-tych XX wiekuWyrazićzorganizował konkurs dla czytelników „Wygraj kredyt hipoteczny w wysokości 125 000 funtów”.

Wersja online jest niepokojącą mieszanką źle napisanych historii pod nagłówkami clickbaitów, do 2018 roku głównie na kilka tematów - Brexit, pogoda, brytyjska rodzina królewska, Donald Trump, przestępczość i muzułmanie (ostatnie dwa tematy często zgłaszane razem). Te same historie są powtarzane wiele razy w całej witrynie, z nieco innymi nagłówkami i zdjęciami oraz w absurdalnym stopniu, tak że feud burmistrza Londynu Sadiq Khana na Twitterze z Donaldem Trumpem został powtórzony ponad 40 razy tego samego dnia, a huragan Florence ponad 60 razy. . Szczyt osiągnął 13 grudnia 2018 r., Kiedy Brexit pojawił się w 86 osobnych artykułach, nie pozostawiając prawie miejsca na nic innego. 3 lutego 2019 roku pojawiło się, co jest dziwne dla brytyjskiej witryny informacyjnej, nie mówiąc już o amerykańskiej, 17 osobnych artykułów o Punxsutawney Philu, świstaku, który przepowiada koniec zimy. Zawiera nagłówki ”, dzień świstaka Transmisja na żywo z wynikami za 2019 r. ”I różne warianty na temat„ Czy widział swój cień? Co on przewidział? Kim on jest?'

Nagłówki często mówią o tym, w jaki sposób jakikolwiek spór dyplomatyczny spowoduje III WOJNĘ ŚWIATOWĄ, do tego stopnia, że ​​istnieje cała kategoria artykułów z tym w nagłówku. Chociaż artykuły zwykle mają tytuł boczny, czasami wydaje się, że same artykuły zostały napisane przez wadliwy program komputerowy. W artykule z listopada 2018 roku na temat erupcji wulkanu czytamy: Przerażający obraz tektoniczny był nagrywany godzinami i przekształcił się w przerażający upływ czasu ”. Inny powiedział: Piorun uderza również w aktywny wulkan położony w południowym Kiusiu, który jest domem dla ponad 600 000 ludzi. Gęsty dym ze szczytu osiągnął ponad 4000 metrów i nadal zanieczyszcza wyspę na Oceanie Spokojnym. Na nocnym niebie, które widać z mil, dominuje glinowa czerwona szkarłatna ”.

10 grudnia 2018 roku artykuł o myśliwcu F-35 brzmiał:

' Temperatury w stopniach Celsjusza PODSUMOWANIE DZISIAJ Chociaż amerykańscy producenci Lockheed Martin twierdzą, że należy go ponownie stosować w regularnych usługach, źródło RAF powiedział, że całkowite opryskiwanie może być przeprowadzane po każdym locie. Północny zachód: Wczesne deszcze ułatwią pozostawienie go głównie suchym z niewielkim słońcem. Świeże wiatry północno-zachodnie. Wysoka 9C (48F). Anglia Wschodnia: prysznice. Suchsze wiatry. Irlandia Północna wysoka 9 ° C: Spodziewane są przelotne opady, zwłaszcza po południu. Umiarkowane wiatry. Wysoka 8C (46F). „Sytuacja ta oczywiście musi zostać naprawiona, zanim samolot wejdzie do służby” - powiedział źródło, Londyn / południe suche i dobrze zachmurzone. Energiczna Walia: przelotne opady, obfite w godzinach porannych. Trochę słońca też. „Umiarkowane południe: wcześnie, kiedy dodawano, że sekretarz obrony Gavin Williamson i szef sił powietrznych RAF marszałek Sir Stephen Hillier zawsze byli świadomi problemu. Wielka Brytania odebrała pierwszą partię F-35B Lightnings w czerwcu. Okresy słoneczne i później rozproszone. Świeża północno-zachodnia (48F). Wiceprezes Lockheed, Jeff Babione, przyznał: „Nieumyślnie zarysowujemy system powłok i musimy go przemalować”. Północno-zachodnie wybrzeże: Będzie to mieszanka słonecznych zaklęć, a te będą głównie lekkie. Umiarkowany wiatr zachodni. Wysoka 10C (50F). Inny rzecznik firmy powiedział: „Niewidzialna konserwacja F-35 to wschód: wczesne deszcze, potem słoneczne zaklęcia i przerywany wiatr. Wysoka 11C (52F). prysznice, a potem zmieniające się w suche zamglone słońce. Świeże, północno-zachodnie południowo-zachodnie wybrzeże: Oczekuje się, że wilgoć, mżawka i ulewy. Bardziej i jaśniej później. Silny wiatr. Wysoka 11C (52F). Wymaga mniej czynności konserwacyjnych, jest łatwiejszy, tańszy i szybszy w naprawie w porównaniu z poprzednimi samolotami o niskiej obserwowalności ”. Ale dowódca sił powietrznych Andrew Lambert, były dyrektor RAF ds. Badań obronnych, powiedział: „Jasne wschodnie wybrzeże Lockheedbe: Będzie to głównie suche i jasne, ale z niewielką szansą na lekki deszcz na początku. Umiarkowana zachodnia bryza. Wysoka 9C (48F). „W środku i centralnie słonecznie. dzień Martin mówi, że teraz jest lepiej, ale wystarczy jedno zadrapanie, aby nadać myśliwcowi taki sam profil radarowy jak 747, wtedy równie dobrze możesz nie zawracać sobie głowy ”.

Pomimo zgłoszenia artykuł pozostawał w tej formie przez ponad 17 godzin.

Czytelnicy gromadzą się w wersji online, aby ich uprzedzenia potwierdziły się jeszcze bardziej entuzjastycznie niż w wersji papierowej, co odzwierciedlają ich komentarze. Pożary jakiegokolwiek rodzaju są zgłaszane przez Express częściej niż kiedyś, ponieważ od czasu tragedii pożaru w Grenfell Tower czytelnicy `` wiedzą '', że są spowodowane przez `` muzułmanów '' lub nieokreślonych `` imigrantów '', którzy `` szukają odszkodowania '', lub „lewicowi terroryści” i chcą być informowani o każdym „spisku”. Pożar w Saddleworth Moor został przypisany - zgadliście! - Muzułmanie, ponieważ w Wielkiej Brytanii nigdy wcześniej nie wybuchały pożary, „bez względu na to, ile mieliśmy upalnych dni”. Ten sam czytelnik uważał, że napiwki również nigdy nie miały miejsca przed rozpoczęciem imigracji, kiedykolwiek tak było.

Gdy tylko rozeszły się wieści o niszczycielskim pożarze, który strawił większość katedry Notre Dame w Paryżu, świat opłakiwał. Ku zaskoczeniu nikogo, czytelnicy Daily Express nie. „W ostatnich miesiącach doszło do zbezczeszczenia francuskich kościołów, najeźdźcy potrzebują miejsca na meczety” - powiedział jeden z nich. „Będziesz miał nowy ładny parking, który będzie gotowy do zdzierania turystów następnego lata” - powiedział inny. „Będę się śmiać, jeśli sprawca jest z religii pokoju” - zasugerował wcale nie szalony czytelnik. Inne komentarze na fali sympatii obejmowały: `` nie mogę zrozumieć, o co tyle zamieszania ... to był stary budynek ... teraz możesz zbudować osiedle dla znajomych ze wschodu '' ... `` Zostanie odbudowane jako meczet '...' Czy był to akt Boży, czy był to jeden z Jego Zysków [sic] uczniów ??? '...' Z pewnością wyznawcy księgi pokoju i miłości! Z pewnością kibicują w Wielkiej Brytanii, więc przeczytałem: „…” Opinia ekspertów, że to był wypadek, była wyśmiewana przez czytelników, którzy uważali szybki werdykt za dowód zatajenia. Oczywiście nie było to tak szybkie, jak czytelnicy Expressu stwierdzili od razu, że to muzułmanie.

Ekspres, świadomy tego, jak dalece ma rację jego czytelnicy i jak słabo trzymają się rzeczywistości, opublikował historię z nagłówkiem ” Notre Dame „nie było przypadkiem” - dlaczego Francja uważa, że ​​pożar paryskiej katedry był 11 września w Europie ”. Lektura artykułu wykazała, że ​​„Francja” oznaczała nie całą populację kraju, ale kilka skrajnie prawicowych nurek.

Inne popularne teorie, które choć raz nie dotyczyły muzułmanów, to między innymi celowe spalenie Notre Dame przez prezydenta Francji Emmanuela Macrona, aby odwrócić uwagę od jego problemów politycznych, powstrzymać trwające populistyczne protesty `` Żółtej Kamizelki '' lub że ogień został rozpalony przez Robotnicy „polscy i rumuńscy” czy „wschodnioeuropejscy”, bo najwyraźniej to właśnie robią. Fakt, że te teorie wyraźnie wykluczały się wzajemnie, nie miał znaczenia; cokolwiek było bardziej wiarygodne niż „wypadek podczas prac remontowych”. Według wielu, zewnętrzne posągi usunięte tydzień wcześniej stały się „wszystkie kosztowności zostały w tajemniczy sposób usunięte tuż przed pożarem”, a obrazy telewizyjne z jednego punktu widzenia kamery pokazujące jeden widoczny wąż strażacki były „dowodem” na to, że Francuzi celowo pozwolili spalić budynek. Nikt nie wie, jak to się wiązało z atakiem muzułmanów, ale wielu osobom „udowodniło”, że było to częścią spisku Macrona.

Prezydent Donald Trump wtrącił się, sugerując użycie samolotu do bombardowania wodą, i pomimo tego, że wielu ekspertów na ziemi w Paryżu twierdzi, że zawali on ściany i zniszczy dzieła sztuki znajdujące się nadal w budynku, czytelnicy Express zgodzili się, że ma rację i że nie uczynił tego. jak powiedział, był kolejnym „dowodem”, że planowane jest zniszczenie budynku. Albo też pokazało, jak nieudolni byli Francuzi we wszystkim.

W październiku 2018 roku, odpowiadając na doniesienia o pożarze w gazowni w Londynie, czytelnicy zaczęli sugerować nowego podejrzanego; „UE”, która rozpalała pożary, aby wywołać panikę i chaos, i „ostrzega Brytyjczyków przed Brexitem”, a także daje do zrozumienia, że ​​to muzułmanie chcą miejsca na budowę kolejnego meczetu. 22 grudnia 2018 r., Pełen świątecznego ducha, czytelnicy z przekonaniem stwierdzili, że operatorzy dronów, którzy zamknęli lotnisko Gatwick, byli muzułmanami, pomimo braku faktycznych dowodów. Wkrótce potem, prawdopodobna eksplozja gazu, która zniszczyła dom w Andover, została natychmiast przypisana przez czytelników muzułmanom robiącym bomby, mimo że mieszkańcem domu był biały Anglik. 12 stycznia 2019 roku komentatorzy przypisali muzułmanom eksplozję gazu w piekarni w Paryżu, a wielu narzeka, że ​​ich komentarze zostały ocenzurowane.

To szalejące niezrozumienie świata można przypisać historii opowiadań Daily Express, które w najlepszym przypadku są zniekształcone lub wprowadzające w błąd, aw najgorszym są prawdziwymi kłamstwami. Artykuł o spadku liczby książek dla dzieci w bibliotekach brytyjskich spotkał się z własnymi, specjalnymi teoriami czytelników, dlaczego: nikt już nie mówi po angielsku; „oni” potrzebują tylko „jednej książki” (tj. Koranu); książki w twardej oprawie są zakazane, ponieważ w przeciwieństwie do e-booków nie można ich przepisać, aby zawierały „przekonania mniejszości” dotyczące orientacji seksualnej itp. Artykuł o wezwaniu do zakazania płatków zbożowych o wysokiej zawartości cukru ze względu na zdrowie dzieci doprowadził jednego z czytelników do wniosku, że jedynym możliwym powodem było rozpieszczanie muzułmanów. Ta niechęć do ingerencji `` państwa niani '' w osobiste wybory idzie w parze z chęcią zakazania BBC i Guardianowi wyrażania opinii, które uważają za lewicowe, i usunięcia wszystkich posłów lewicowej perswazji i zastąpienia ich prawicowymi. skrzydlate.

Artykuły często mają dziwne punkty widzenia, na przykład donoszą, że Fiona Bruce została mianowana nową prezenterką tury pytań w BBC, ale koncentrują się na tym, z kim była mężatką (nagłówek: „ Mąż Fiony Bruce UJAWNIONY: Za kogo wyszła żona Fiona Bruce? FIONA Bruce będzie nowym gospodarzem tury pytań BBC po rezygnacji Davida Dimbleby'ego. Ale kto jest żoną Fiony Bruce? '). Lub ' DONALD TRUMP przemówi dziś wieczorem do całego rządu Stanów Zjednoczonych w corocznym orędziu o stanie Unii, ale czy jest najwyższym prezydentem USA? Donald Trump wiek i wzrost: czy Donald Trump jest najwyższym prezydentem USA? '

Czytelnicy, którzy używają Daily Express do zrozumienia świata, są uwarunkowani, aby wierzyć w cokolwiek, bez względu na to, czy jest to nieprawda. Nagłówek, ' Meghan Markle urodzi dziecko o `` płynnej płci '' - księżna będzie nalegać na bycie `` współ-rodzicem '', a nie mamą „wywołało oburzenie i szydercze potępienie„ komputerowego szaleństwa ”pani Markle, mimo że całość została wymyślona przez Piersa Morgana, a nie„ fakt ”w jakiejkolwiek formie zrozumiałej dla myślących ludzi. Pani Markle jest nieustannym źródłem gniewu dla wielu lalów, jej pochodzenie etniczne jest prawdziwym punktem spornym i prowadzi do krytyki każdego aspektu jej wyglądu i postrzeganej osobowości. Czytelnicy nie chcieli uwierzyć, że jest naprawdę w ciąży, oskarżając ją o używanie poduszki („dowodem” jest to, że zmieniła rozmiar, oczywiście w przeciwieństwie do prawdziwej ciąży) i za kulisami z zastępcą. `` Szczyt loon '' został osiągnięty, kiedy ogłoszono, że pani Markle i książę Harry mają odwiedzić Maroko, a czytelnicy wierzyli, że to właśnie tam planowali porwać czarne dziecko i podać je jako własne (`` Dziecko musi skądś pochodzić ...... zbyt oczywiste, jaki jest plan ... ”;„ To trochę ZA oczywiste. Maroko to kraj znany z tr.afick.ing ”;„ Maroko to kraj, który Obamowie „wynajmowali” 2 z. Centrum handlu ludźmi i mieszane rasowo. Przejrzysty program ”).

Krótko po porodzie czytelnicy nadal kwaśno wpatrywali się w zdjęcia w poszukiwaniu wskazówek, nieważne jak drobne (lub wyimaginowane), aby krytykować jej buty, ubranie, kształt ciała, wyraz twarzy; a fakt, że książę Harry trzymał dziecko na pierwszym oficjalnym zdjęciu, był dowodem, że już jej to nie obchodziło. Pierwsze krótkie oświadczenie księcia Harry'ego dla mediów miało miejsce na podwórku w zamku Windsor, ale wkrótce po tym, jak zaczął mówić, poproszono go, aby zajął miejsce przed stajnią, aby uzyskać lepsze zdjęcia. Był to oczywiście dowód, według kilku czytelników Express, że Meghan Markle była megalomanką, która uważała, że ​​jej dziecko jest jak Jezus. A oficjalne pierwsze zdjęcia dziecka od razu wywołały od trzech wyrwanych czytelników oskarżenie, że jest ciasno owinięte nie po to, aby go ogrzać, ale aby ukryć `` fakt '', że to jedna z tych gumowych lalek kolekcjonerskich i że nie było prawdziwej ciąży. .

Czytelnicy Expressu ledwo mogli ukryć swoją rasistowską nienawiść do Meghan Markle, ale kiedy została zakwestionowana, zaprzeczyli, że ich nienawiść do niej miała cokolwiek wspólnego z kolorem jej skóry i wszystkim związanym z jej byciem Amerykanką. Nieco podważali swoją pozycję, sugerując, że jej dziecko powinno mieć imiona Winston, Mandela, Um Bongo, Ooga Booga lub LeeRoy, że „prawdopodobnie ma afro” i „dać mu banana”. Jeden, okazując wzruszającą troskę o dziecko, napisał: „blady, dzięki Bogu”, kiedy opublikowano zdjęcie. Witryna Express zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby sprowokować swoich najbardziej rasistowskich czytelników do ciągłego pienienia nienawiści, z wieloma artykułami pod wprowadzającymi w błąd nagłówkami (patrz wyżej). ' Królewskie dziecko: Jak zareagował książę Filip komentarzem SAVAGE po objawieniu urodzenia 'faktycznie odniósł się do jego reakcji zaledwie 71 lat wcześniej na narodziny jego własnego syna, Karola, ale wyraźnie miał na celu wywołanie radosnej radości swoich czytelników na myśl, że Filip mógł wygłosić jeden ze swoich notorycznych rasistowskich komentarzy na temat nowego, Królewskie dziecko rasy mieszanej. I tak się stało.

Po tym sukcesie Express powtórzył ćwiczenie z wieloma nagłówkami, wszystkie celowo wprowadzające w błąd, ale mające na celu wywołanie przygnębienia czytelników: Królewskie dziecko OBJAWIENIE: Jak Królowa „opowiedziała surowy dowcip” po spotkaniu z królewskim dzieckiem [odnosząc się do księcia Williama w 1982 r.] ... Królewskie dziecko księcia Filipa SHOCK: How Duke był Wściekły z powodu zmiany nazwiska [odnosi się do tego, że książę nie mógł nadać księciu Karolowi własnego nazwiska w 1952 r.] ... Książę Harry OSTRZEŻENIE: Książę w `` NIEBEZPIECZEŃSTWO '' po ogłoszeniu królewskiego dziecka - `` Pałac kłamie '' ... i kilka innych.

Częste (czasami codzienne) artykuły ostrzegają przed groźbą uderzenia asteroidy, bez tchu informując czytelników, że duża skała, mierzona jako wielokrotność piętrowych autobusów lub Big Bensów, zbliży się niebezpiecznie blisko Ziemi. 22 listopada 2018 roku wyemitowali przerażający nagłówek ' Asteroida NASA OSTRZEŻENIE: asteroida 390 STOPOWA większa niż Big Ben na „Podejściu do Ziemi” w NIEDZIELĘ. Olbrzymia asteroida większa niż wieża zegarowa Big Bena i Statua Wolności przemkną obok planety w niedzielę, ostrzegła NASA ”. Po wielu dramatycznych komentarzach na temat rozmiarów asteroidy i tego, ile szkód mogłaby wyrządzić, gdyby uderzyła w Ziemię, schowana na samym końcu została przyznana, że ​​przejedzie ona w odległości 5800000 km, co jest odpowiednikiem niebezpiecznie przejeżdżającego samochodu. „pieszego w odległości 290 000 km. Ten szablon można zastosować do KAŻDEGO artykułu Daily Express o niebezpieczeństwie asteroid, słowa „NASA ostrzega” należy odczytywać jako „informuje NASA”. Reakcje czytelników online nigdy się nie różnią, mając nadzieję, że asteroida uderzy w Izbę Lordów, Izbę Gmin, siedzibę UE lub którykolwiek polityk / aktor / piosenkarz / osoba publiczna jest obecnie przez nich nienawidzony.

Wersja online Daily Express wydaje się przyciągać wielu czytelników nazwami użytkowników i awatarami sugerującymi zainteresowanie niemiecką polityką lat 30. lub wojownikami nordyckimi lub po prostu hiperpatriotyczny entuzjazm dla Anglii. Ich komentarze są czarującym melanżem poparcia dla skrajnie prawicowych sentymentów oraz całkowicie rozsądnej i zrozumiałej niechęci do nieanglojęzycznych istot ludzkich. Większość artykułów na temat Żydów lub Holokaustu ma blokowane komentarze, aby zapobiec napływowi prawnie uzasadnionych opinii neonazistowskich, co jest nieuniknione dla czytelników Express.

Artykuły o uchodźcach próbujących dotrzeć do Wielkiej Brytanii niezmiennie zawierają komentarze sugerujące, że najbardziej rozsądnym i praktycznym rozwiązaniem byłby wysoki mur najeżony drutem kolczastym (oraz karabinami maszynowymi i minami) wokół całego brytyjskiego wybrzeża, wyposażając statki straży przybrzeżnej w karabiny maszynowe i upoważnienie do łódki-zagadki i uchodźcy z kulami, mocujący miecze do kół pociągów pod kanałem La Manche, pozwalający uchodźcom na piesze wejście do tunelu pod kanałem La Manche przed rozmyślnym zalaniem go, i jedna ze szczególnie pomysłowych sugestii; wypełnienie kanału La Manche rekinami i krokodylami.

Na początku 2018 roku Express został kupiony przez Mirror Group, właścicieli tradycyjnie lewicowego Daily Mirror. Jednak, aby uniknąć zrażenia wściekłych prawicowych czytelników, w wydaniu internetowym Express w dalszym ciągu zamieszczano artykuły na temat rasy, islamu, Brexitu i imigracji, pozwalające czytelnikom na dalsze wpadanie w szał. Czytelnicy zauważyli jednak nawet niewielkie zmniejszenie jawnie rasistowskiego tonu, co skłoniło ich do komentarzy, że Express jest teraz „lewicową szmatą” lub nawet „skrajnie lewicowym śmieciem”. Wersja papierowa została nieco bardziej stonowana, ponieważ nowy redaktor zdał sobie sprawę, jak przerażająca była szmata pod poprzednim właścicielem.

Niespójny gniew okazywany przez czytelników UE obejmował zdecydowanie prawdziwy i wcale nie zmyślony fakt, że UE wybrała 12 gwiazdek na flagę UE, ponieważ gwiazdy są symbolem Szatana. Ci, którzy twierdzą, że UE wybrała gwiazdy „zamiast kropek”, ponieważ są satanistami, najwyraźniej nie zwracali uwagi na flagę USA, która prawdopodobnie jest ponad 4 razy większa niż satanistyczna.

Gdy zbliżała się data Brexitu, Daily Express online publikował niekończące się historie o `` zdradzie '', `` groźbach '', `` inwazji '' itp., Które miały niewielki związek z rzeczywistością, więc łatwo prowadzeni czytelnicy wpadali w kipiącą furię, komentując niekończące się `` procesy o zdradę '', `` quislingi '' i zbrojne powstania, jeśli nie uzyskają Brexitu, którego chcieli, i coraz bardziej histeryczne wezwania do powieszenia, uwięzienia lub deportacji każdego, kto głosował przeciwko Brexitowi, gdy tylko wyjdzie Wielka Brytania Unia Europejska. Jeden z czytelników uważał, że „Europa stanie się kolonią Wielkiej Brytanii w ciągu 20 lat”, a inny stwierdził, że „Brytyjczycy nie będą więźniami w obcych rękach bez walki na śmierć i życie!”. podczas gdy inny powiedział: „I to będzie tego warte! Moje życie skończy się walką o mój kraj przeciwko złym najeźdźcom i Zdrajcom! Dzięki Bogu wydarzy się coś wspaniałego w naszym przyziemnym, nudnym kraju kontrolowanym przez UE! Były wezwania do armii, aby zburzyć parlament i wydać posłów Brexiterom za ukaranie, a niektórzy twierdzili, że SAS stanie po stronie Ludu i robi w ich imieniu paskudne rzeczy. Niektórzy czytelnicy sugerowali, że wiedzą o tajnych, skrajnie prawicowych planach zrobienia czegoś drastycznego w imieniu `` patriotów '' w pewnym momencie w przyszłości (`` wkrótce '', `` w każdej chwili '', `` nadchodzi '' lub `` teraz się zaczyna '') i zawoalowane groźby dla tych, którzy się nie zgadzają („kiedy zaczyna się„ pajęczyna ”, lepiej się schowaj”).

Przykład z 16 stycznia 2019 r. (Nazwy użytkowników zredagowano): `` Osobiście nie mogę się doczekać wojny domowej i odzyskania naszej wiejskiej ulicy po ulicy. Jeśli odkupiciele chcą zniszczyć nasz kraj, będą musieli zamknąć sobie łzy i walczyć o to ”. „Nie mogę się doczekać użycia mojej strzelby typu pump action przeciwko wychowankom. Zaopatrzenie się w wystarczającą ilość amunicji do walki z III wojną światową. „Przypuszczam, że lincz nie wchodzi w rachubę”. „Nie poddawaj się tak łatwo! Będą jeszcze huśtać się za zdradę ”. „… dostępnych jest wiele latarni. Miałoby to na celu ochronę naszej demokracji, tak aby nie była nierozsądna ”. „… powraca w modzie, napędzany koniecznością ukarania naszych zdrajców”. `` Levell (sic) Dresden znowu, który zamknie brudne GERMS UP '', `` zbuduj tę szubienicę na placu parlamentu i niech zacznie się wieszanie zdrajców '', `` Czas na linczowanie tych głupców ... czas uporządkować ten brud '', „Nadszedł czas, aby zaatakować Parlament i wyciągnąć tych remoaner Mp z domu z linami na szyi i przerzucić je przez most Westminster i zostawić w zawieszeniu…” i tak dalej.

Zgłaszanie takich komentarzy nie miało większego znaczenia.

Pomimo chęci zniszczenia Londynu i zabicia jak największej liczby ludzi dla demokracji, w następnym miesiącu byli oburzeni zakłóceniem transportu publicznego protestem przeciwko zmianom klimatycznym. Wściekli, że to lewacy trzymali pociągi zamiast fioletowych wyborców Brexitu palących budynki parlamentu i wieszających posłów, czytelnicy zażądali od maszynistów przejechania protestujących, a policja użyła na nich żywych kul.

Zabiegać

Jak większość tabloidów, plikWyrazićzaangażował się w swoją uczciwą część sensacji zabiegać i handel konspiracją często w postaci „ po prostu zadawałem pytania 'lub czasami z' dietetyków „udając dietetycy . Nie jest to zaskakujące, ponieważ Joy Desmond - żona właściciela Richarda Desmonda, z których obaj dyktująWyrazićtreści oparte na ich własnych zainteresowaniach - często retweety z „@ILLUMINATI” na Twitterze.

Przykładowe historie

Przewodniczący Komisji Europejskiej Jean Claude Juncker był ostatnim grubasem z UE, który został sfotografowany `` dając kod '' po tym, jak został złapany rękami w kształt rombu - znany jako [Angela Merkel Diament - podczas wczorajszej rozmowy z królową Belgii Matyldą i królem Belgii Filipem podczas mszy Te Deum w katedrze św. Michała i św. Guduli w Brukseli w Belgii. Następuje po nowym brytyjskim premierze Theresa May został przedstawiony oddzielnie, wykonując ten sam gest ręką na początku tego miesiąca. [...] Strona teorii spiskowych illuminatiRex wymienia znak diamentu jako numer jeden z dziesięciu najlepszych znaków iluminatów, a pani Merkel otrzymała własną sekcję, która robi to w odwrotnej kolejności, w tym, co określa jako Merkel Raute.

Teoretycy spiskowi twierdzą, że ogromna instalacja naukowa wywołała trzęsienie ziemi o sile 7 w Vanuatu, na południowym Pacyfiku, które było tak silne, że zostało opisane jako „wstrząsanie planetą”. […] Inne teorie mówią, że może on przyciągnąć asteroidę do planety, a nawet to, że jest przez nią sterowana Illuminati naukowcy, piekło zdecydowało się otworzyć portal, aby przynieść diabeł powrót na Ziemię. Żadne z powyższych nie zostało jednak udowodnione naukowo.

Kanały YouTube o UFO i teorii spiskowych emitowały wideo, które podobno zostało nakręcone w 1992 roku na Eiger w Szwajcarii i pokazuje coś, co wydaje się być ciałem z podobną do kosmitów dużą głową, dużymi oczami, małymi, wrzecionowatymi ramionami i tułowiem - podobnie jak stereotypowy wizerunek kosmity. ... Jednak Express.co.uk może zgłosić, że nagranie to nic innego jak stare oszustwo z 2008 roku, które jest ponownie udostępniane na kanałach spisku obcych na YouTube. Brett i Blake Cousins ​​ponownie opublikowali wideo na swoim kanale Thirdphaseofmoon, a także udostępnił je Secureteam10.

Wiedząc, że ich czytelnicy zawierają wiele orzechów UFO, artykuły są odpowiednio modyfikowane. Sonda planowana do wysłania na księżyc Jowisza, Europa, w celu wiercenia pod powierzchnią w poszukiwaniu organizmów jednokomórkowych, została zgłoszona przez Express jako „ NASA planuje znaleźć OBCY w pobliżu Jowisza za pomocą wiertarki napędzanej energią NUCLEAR ', wraz z obrazem humanoida typu Close Encounters. Srebrny balon dziecka, wraz ze sznurkiem, został sfilmowany przez kogoś nieuczciwego, który twierdził, że miga, gdy po prostu jego aparat fotograficzny nie jest w stanie zablokować obiektu, ale Express szczęśliwie opowiedział, że jest to UFO większe niż samolot.

Czytelnicy wydają się nie być w stanie zdecydować, czy Neil Armstrong i Buzz Aldrin rzeczywiście chodzili po Księżycu i widzieli obce miasto, ale zostało ono zakryte przez NASA, czy też nie polecili na Księżyc, a lądowania na Księżycu zostały sfałszowane w studiu / na wyspie Devon / w Nevadzie i zostało zakryte przez NASA.

Wiedząc, że ich czytelnikom na ogół brakuje jakiegokolwiek zrozumienia naukowego, wersja internetowa Ekspresu regularnie publikuje historie o nieistniejącej `` planecie Nibiru '', łącząc rzeczywiste badania nad prawdopodobną zewnętrzną `` planetą X '' z proroctwami biblijnymi, oświadczeniami ekscentryków zagłady i inne źródła spisków. Wyszukiwanie w Internecie „Daily Express Nibiru” prowadzi do dziesiątek przykładów ich bzdurnych bzdur. Data ataku Nibiru na Ziemię ciągle się zmienia, kiedy każda deklarowana data mija bez kataklizmu, ale entuzjazm dla takich historii nie jest osłabiony. Mówi się, że Nibiru ukrywa się za Księżycem, ukrywa się za niewidzialnością, porusza się po Układzie Słonecznym w sposób sprzeczny z grawitacją i jest kontrolowany przez kosmitów, którzy wszczepili chipy wybranym ludziom, aby mogli ostrzec resztę z nas, że Rapture jest nadchodzi, kiedy Nibiru w końcu przybędzie. Artykuł z 2017 roku `` BRIAN COX NA NIBIRU: naukowiec telewizyjny przerywa milczenie w związku z proroctwem o końcu świata na Planecie X '' po prostu skopiował jego tweet obalający całą sprawę, ale czytelnicy nie byli do końca przekonani, pisząc: `` To jest wielkie oszustwo. Jestem naukowcem i zacząłem poznawać prawdę dopiero kilka miesięcy temu. Ta historia jest w połowie prawdą, w połowie kłamstwem (jak w przypadku większości rzeczy, które słyszysz). Zachęcam was do przeprowadzenia własnych badań wykraczających poza główny nurt nauki. Ale to już niedługo, proszę, nie bądźcie ignorantami, dla własnego dobra '', `` jak chłopiec, który płakał Wilk, kiedy nadejdzie, nikt nie uwierzy i będzie za późno '', `` Po pierwsze, znak nie rób cokolwiek, to tylko pozwala ci wiedzieć, gdzie jesteś i czego się spodziewać, znak Stop nie naciska pedału hamulca, znak opisany w Objawieniu 12 miał miejsce, jeśli go przeczytasz, zobaczysz wszystkie inne zdarzenia również ma miejsce, planeta 7x lub Nemesis jest w naszym Układzie Słonecznym Sfilmowałem to, jestem na Davypatt1 w twojej tubie, ta planeta pojawiła się na horyzoncie o 6:30 we wrześniu 2017 r., Zeta Talk na twojej tubie, podaje relacja z wpływu na planetę Ziemię, jaką ta planeta będzie miała, idź, spójrz ”i„ NASA forsuje historię Nibiru, ponieważ chcą odwrócić uwagę ludzi od tego, że NIGDY nie byliśmy na Księżycu i że ziemia jest płaska ”.

Proste wyszukiwanie w Internecie wyrażenia „podróż w czasie codzienne ekspresowe” pokazuje, że od 2018 r. W coraz większej liczbie opowieści pojawiają się „podróżnicy w czasie”, którzy umieszczają na YouTube samodzielnie stworzone filmy wideo, twierdząc, że pochodzą z lat 2055, 2087 lub 3000 i dając świadectwo straszne przyszłe wydarzenia, takie jak wojna nuklearna lub inwazja obcych, lub czasami pozytywne wydarzenia, takie jak obce hybrydy komputer / człowiek, które mogą żyć wiecznie. Jako dowód, ci podróżnicy w czasie często pokazują rozmazane wideo na swoich telefonach komórkowych, które nagrywali w przyszłym mieście, z których niektóre przypominają sceny z filmów science-fiction, jeśli zostaną dokładnie zbadane.

Rywalizacja zCodzienna poczta

PlikDaily Expressod dawna rywalizuje zCodzienna poczta, bardziej niż prawdopodobne, ponieważ obaj są bardzo podobni pod względem prawicowych stanowisk redakcyjnych, punktów widzenia i rynków docelowych. Te dwie gazety często podważają wzajemną wiarygodność, wiele pierwszych stron Expressu zawiera bezmyślne hasło „20 pensów tańsze niż Daily Mail i dziesięciokrotnie lepsze”. Chociaż jest „dziesięć razy lepszy” niżCodzienna pocztanie jest trudnym wyczynem,Daily Expressnie udało się zrealizować tej promocji, po prostu zajmując wszystkie pozycje Daily Mail i czyniąc swoje własne dziesięć razy bardziej ekstremalnymi, pokazując wyraźne niezrozumienie słowa „lepiej”.

Z pewnością nie może nadal być martwa?

OstatecznyWyrazićnonsense trifecta: Diana, Brexi i złe rzeczy dzieją się we Francji, ponieważ muzułmanie (lipiec 2017)

Tak jakCodzienna pocztama coś wspólnego z rakiem,Ekspresma swój odpowiednik późno Księżna Diana . Pomimo śmierci Diany w 1997 r. Zdjęcia Diany regularnie pojawiają się na pierwszej stronieEkspres- przypuszczalnie w celu zwiększenia słabnącej sprzedaży. To jest wielokrotnie parodiowane prawie wszędzie, od stron w formacie Prywatne oko Russellowi Howardowi podczas brytyjskiej wystawy panelowej Mock The Week deklarując średniąWyrazićnagłówek jako

NIE WYCHODŹ NA ZEWNĄTRZ! PEŁNA KRÓLÓW, CZARNYCH I PRZESTĘPSTW! O, JEŚLI TU BYŁA TYLKO DIANA ...

To nie jest tylko dziwna obserwacja, na którą wpadli komicy; jest wystarczająco godne uwagi nawet Wikipedia by wspomnieć o tym jako o poważnej kwestii, a nawet nie o rocznicy może powstrzymać Dianę przed pojawieniem się na pierwszych stronach gazet. To ustało na chwilę w 2007 roku, kiedy Madeleine McCann została dziewczyną z plakatu, ale jak widać poniżej, wciąż tworzą stare historie Diany na pierwszych stronach.

  • Trzeba się też zastanawiać, ile czasu minie, zanim zabraknie im zdjęć. Wiesz, możemy (i żyjemy) bez niej.
  • 17 września 2009

  • 18 września 2009

  • 21 września 2009

  • 26 września 2009

  • 24 października 2009

  • 23 listopada 2009

PlikWyrazićjest również godne uwagi z powodu propagowania wielu plików teorie spiskowe dotyczące śmierci księżniczki - głównie pochodzi z Mohammed Al-Fayed , bliski przyjacielWyrazićwłaściciel Richard Desmond - zwykle twierdzący, że MI5, MI6, Metropolitan Police lub inny organ sił bezpieczeństwa były odpowiedzialne za śmierć Diany i że był ogromny zatuszowanie ukrywając ten fakt. Duch księżniczki Di również wspiera Brexi , oczywiście.