Fox News

fa rustrated LUB ld X enofobowie
Musisz go zakręcić, żeby wygrać
Pół
Icon media.svg
Zatrzymaj prasy!
Chcemy zdjęć
Spider-Mana!
  • Dziennikarstwo
  • Gazety
  • Wszystkie artykuły
Dodatkowy! Dodatkowy!
  • Świat WIGO
Stworzyłem sieć telewizyjną dla ludzi w wieku 55 lat. Nikt nie wierzył, że można to zrobić, ale zrobiłem to. To dla facetów, którzy przez cały dzień i noc siedzą na kanapie z pilotem.
- Skrzydła Rogera
20% dokładny jak zwykle, Morty.
- Rick Sanchez
Szczerze mówiąc, często ten program jest krytyczny wobec Foxa. Ale tylko dlatego, że są okropne.
—Jon Stewart, opisujący związek między Fox News a The Daily Show
Dzisiejszy program telewizyjny Fox w prime time głosi paranoja , atakując procesy i instytucje istotne dla nasza republika i kwestionowanie praworządność .
—Ralph Peters, emerytowany podpułkownik armii Stanów Zjednoczonych i były analityk w Fox News

Fox News Channel , znany jako.Fucked News,Faux News(przez osoby, które nie wiedzą, jak wymówić „faux”), Pox News , 7ox News , ' Gówno prawda ', Ameryka Prawda i tak dalej, jest amerykańskim kanałem telewizji kablowej i satelitarnej, którego właściciel News Corp , popełnia wszelkiego rodzaju prawica skosy i sensacyjny nagłówki z powrotem Dom .


Imię „Fox Aktualności 'jest w najlepszym przypadku myląca. To rozrywka, podobnie jak National Enquirer w formie audiowizualnej. W przeciwieństwie do innych organizacji informacyjnych, Fox nie ma wydziału etyki i standardów i nie publikuje wytycznych etycznych. Lis generalnie bardzo niechętnie się wycofuje fałszywe wiadomości że się rozprzestrzenia, na przykład o tym Seth Rich .

Conservapedia teraz uważa Fox News za „promotora agendy homoseksualne '(!) i' RINO backer '- który pokazuje tylko, ile więcej śrub się poluzowałoonemieć.

Zawartość

Własność

My Republikanie początkowo sądziłem, że Fox pracował dla nas, a teraz odkrywamy, że pracujemy dla Foxa.
- David Frum , były American Enterprise Institute fellow, marzec 2010

Fox News jest częścią amerykańskiego potentata medialnego urodzonego w Australii Rupert Murdoch imperium News Corporation, które obejmuje również Słońce , podobnie okropna gazeta w Zjednoczone Królestwo to świetny towarzysz dla Fox News. Sieć, podobnie jak jej rodzeństwo rynsztokowe, takie jakSłońceiCodzienna poczta, jest również znany z podążania za najniższym wspólnym mianownikiem za pośrednictwem Page Three Girls. Nie, możesz sam je wyszukać. ( Ostrzeżenie: NSFW! ).

Murdoch nie jest łatwo zawstydzony, ale kiedy już nie istnieje Wiadomości ze świata został przyłapany na włamywaniu się do telefonów i przekupywaniu policji, brytyjski parlament przeprowadził przesłuchania, zmuszając Murdocha do zdystansowania się (zapewne do pewnego stopnia od własnego syna). Co ciekawe, jego inne serwisy informacyjne w Australii i USA, w tym Fox, ledwo przyznały się do katastrofy siostrzanej szmaty za oceanem.


Oprócz tego, że został założony przez gościa z Australii, akcjonariuszem NewsCorp nr 2 jest Alwaleed Bin Talal , do Saudyjski książę i biznesmen, który kieruje także „Fundacją Alwaleed Bin Talal” (dawniej „Fundacja Królestwa”). W 2010 roku Fox News poinformował, że „ Meczet 'do zbudowania obok byłego Światowe Centrum Handlu została sfinansowana przez Kingdom Foundation, organizację, o której mówią, że „finansuje madrasy na całym świecie”, jako możliwy link do terrorysta motywy budowy meczetu, nie wspominając o tym, kto go sfinansował działa również w biznesie z Murdochem. Tak więc, jeśli Fox News miałby być oceniany według własnych standardów poczucie winy przez skojarzenie kwalifikowałoby się jako terrorysta z przodu .



Hasło reklamowe

' Targi & Zrównoważony „to slogan będący znakiem towarowym tej agencji, pierwotnie używany w połączeniu z„Prawdziwe dziennikarstwo”.


Hasła, które wcześniej przedstawiano, to:

  • 'Zgłosimy. Ty decydujesz.' - Bliżej do 'Zgłaszamy, wierzysz'niż chciałbyś pomyśleć, a czasami słyszałeś jako`` Zniekształcamy, ty szydzisz ''.
  • 'Najpotężniejsze imię w wiadomościach„- Nie musisz ufać, ani nawet zasługiwać na zaufanie, po prostu musisz nim być potężne, by ludzie w ciebie wierzyli .
  • „America's News Headquarters”- Nie idź nigdzie indziej, mamywszystkoinformacje ty chcieć . (Brak słowa o tym, co nie jest Amerykanami lub liberałowie użyłby.)

Kadry

Fox News zatrudnia ludzi z szerokiego spektrum politycznego, od skrajnie prawicowych, przez przeważnie skrajnie prawicowe, po skrajnie skrajnie prawicowe. Niemniej jednak osobowości nadawane na antenie mają tendencję do zaliczania się do rozpoznawalnych kategorii: złości Irlandczyk faceci, atrakcyjne kobiety, często blondynki, dobrani ze względu na ładne nogi; i milquetoast liberałowie.


Kobiety prezenterki wiadomości

Courtney Friel
Stany Zjednoczone Ameryki są niesamowite. Jesteśmy super. Ale mieliśmy tę dyskusję. Zamknęliśmy tę książkę. Powodem, dla którego chcą dyskusji nie jest pokazanie, jacy jesteśmy wspaniali. Ma nam pokazać, że nie jesteśmy niesamowici.
—Andrea Tantaros „wyjaśnia” sprawozdanie Senatu w sprawie INC torturować
Zatrudniłem Sarah Palin ponieważ była gorąca i dostała oceny.
- Roger Ailes.

Aby uchwycić samotną, hetero męską grupę demograficzną, która jest zbyt stara, Google dla porno lub kup Playboya, Fox zatrudnia i wykorzystuje mnóstwo atrakcyjnych kobiet w przebiegłej i przebiegłej strategii, aby umożliwić swoim widzom oglądanie tego, co chcą zobaczyć (te bezduszne dranie!). Ponieważ wiele z tych kobiet było dawnymi modelkami lub wykorzystywało Foxa do wspierania ich kariery modelek, Fox nie zatrudnia ich ze względu na ich kwalifikacje, agencję lub dziennikarską uczciwość, ale dobrze wyglądać w krótkich spódniczkach i kozaczkach podczas zwracania uwagi na temat orzechów. To zjawisko może być w rzeczywistości kolejnym przypadkiem dobrostan orzechów , ale z seksistowską przyprawą. Bycie reprezentacyjnym i atrakcyjnym to jedno, ale kwalifikacje są najważniejsze i chociaż nie możemy winić kobiet za chęć zatrudnienia w Fox, aby odnieść sukces, z pewnością możemy winić Foxa za to, że jest osobą, która dokonuje osądów, aby nadać priorytet wyglądowi. i szczerym okiem na dobre dziennikarstwo.

Fox jest jedyną siecią, która zatrudnia pełnoetatowego „konsultanta ds. Wizerunku”, aw porównaniu z innymi sieciami informacyjnymi, ilość używanego makijażu również jest znacznie większa przez gości takich jak Liza Mundy.

Biorąc pod uwagę wątpliwą dynamikę, jaką Fox zachęca do pracownic, kobiety być może będą musiały znosić niechciane awanse i inne nadużycia, w przeciwnym razie ich kariera nie będzie się rozwijać. Skrzydła Rogera , były prezes Fox News Podstępny Dick doradca ds. mediów; zrezygnował z powodu powszechnych oskarżeń wielu różnych kobiet o molestowanie seksualne, co sugeruje kulturę tolerującą molestowanie seksualne w Fox News. Istnieje zarzut, że co najmniej jedna kobieta była zmuszana do umieszczania innych kobiet na stanowiskach, na których byłyby narażone na molestowanie, a także do znoszenia zalotów seksualnych ze strony Ailes, która na początku była mniej więcej dwa razy starsza od niej. Ofiara twierdziła, że ​​doprowadziło to do poważnego pogorszenia stanu zdrowia psychicznego.

Znane (dysfunkcyjne) osobowości

  • Keith Ablow , we własnym zakresie kurczyć się , Współautor Beck i wielbiciel Chaz Bono
  • Bret Baier, gospodarzSpecjalny raport
  • Shannon Bream
  • Julie Banderas, jedna z bardziej umiarkowanych reporterów Fox News. W czerwcu 2006 roku zwróciła uwagę międzynarodowych mediów swoim niesławnym starciem z Shirley Phelps-Roper , była rzeczniczka prasowa Kościół baptystów w Westboro . W czerwcu 2015 roku publicznie wspierała małżeństwa homoseksualne po zalegalizowaniu ich przez Sąd Najwyższy.
  • Tammy Bruce , znak pro-choice , feminista i lesbijka
  • Tony Bruno, rasistowski komentator sportowy
  • Pat Buchanan najbardziej widoczny autokrata w Ameryce nie nazywa się Donald Trump
  • Tucker Carlson , nowe główne oblicze sieci po przejęciu sławy starego Billa O'Reilly'ego i popularnego spotu Megan Kelly
  • Neil Cavuto , który czasami stawia Trumpa w obliczu
  • Jason Chaffetz, Hillary Clinton łowca czarownic i anty- Zaplanowane Rodzicielstwo krzyżowiec
  • Ann Coulter , która kąpie się we krwi Kanadyjczyków, aby kontrolować swoją zrzędliwość i zespół Marfana
  • Lou Dobbs
  • Steve Doocy (wymawiane / 'duːʃi /)
  • Susan Screed , symboliczna feministka i Demokrata który w innym życiu był pierwszym kandydatem na prezydenta (dla Michaela Dukakisa w 1988 ) i pionierem w propagowaniu zmian rzepak i przepisy dotyczące molestowania seksualnego
  • Nigel Farage , były lider Partia Niepodległości Wielkiej Brytanii
  • Steve Forbes , a.k.a. „Mr. Podatek liniowy '
  • Newt Gingrich , seryjny cudzołożnik i dawniej Marszałek Izby
  • Sebastian Gorka , były atut doradca, alt-righter i w dobrej wierze faszystowski
  • Greg Gutfeld, coś w rodzaju głęboko poruszonego, mizantropijnego Pee-wee Herman
  • Sean Hannity , tytułowego Infowars wannabe showHannity
  • Bill Hemmer
  • Brit Hume , kiedyś chwalony za jego Wojna w Iraku zasięg, teraz inny emerytowany hack pojawia się w Fox w każdą niedzielę
  • Laura Ingraham
  • Gene Koprowski, zaprzeczający globalnemu ociepleniu
  • Dennis Kucinich , żetonobecny lewicowy … Który przeszedł za Trumpa i za Assad w ostatnich latach
  • Tomi lahren , lubiany przez wszystkich skrzeczący konserwatysta tysiącletni
  • John Bradshaw Layfield, analityk finansowy i były zawodowy zapaśnik (muszę zdobyć to twarde dziennikarstwo!)
  • Mark Levin, skrzydlaty gospodarz Life, Liberty i Levin w każdą niedzielę
  • Martha MacCallum, prowadząca The Record i nieudany klon Megyn Kelly
  • Michelle Malkin , kotwica dziecko
  • Judith Miller, była New York Times reporterka znana z relacji z irackiego programu broni masowego rażenia (BMR), zarówno przed, jak i po inwazji w 2003 r., który, jak później odkryto, był oparty na niedokładnych informacjach pochodzących ze społeczności wywiadowczej.
  • Steve Milloy , z ich ' nauka ' pokazać
  • Ojciec „wie najlepiej” Jonathan Morris, członek tajnego Legionu Chrystusa
  • Andrew Napolitano , były sędzia i libertarianin korba
  • Oliver North , okazjonalne występy (kiedy nie zdradza służbę, naród i prezydenta )
  • Candace Owens , szczery krytyk Black Lives Matter
  • Caribou Barbie
  • Dana Perino , Dubya były zastępca sekretarza prasowego i jeden z pięciu gospodarzy Piątka
  • Jeanine Pirro , gospodarzemSprawiedliwość z sędzią Jeaninei bonafide nakrętka motylkowa jeśli kiedykolwiek był
  • Geraldo Rivera
  • Karl Rove ich „analityk polityczny”
  • Jon Scott
  • Stuart Varney, konsultant ekonomiczny
  • Chris Wallace, gospodarz Fox News Sunday. Jeden z bardziej umiarkowanych reporterów Fox News. Moderował trzecią debatę prezydencką przed wyborami w 2016 roku.
  • Jesse Watters, protegowany Billa O'Reilly'ego w pociągu.
  • Allen West , były kongresman i oficer armii amerykańskiej oraz rezydent Spotkanie przy herbacie wariat
  • Juan Williams, wyrzucony z NPR po rasistowskim „muzułmańskim stroju”, szybko zatrudniony przez Foxa
  • ObsadaLis i przyjaciele(Steve Doocy i Brian Kilmeade)

Dawne osobowości

  • Glenn Beck , zGlenn Beck Show, częsty współpracownik, teraz działa Płomienie
  • Bob Beckel, symboliczny liberał strach na wróble , były biegacz kampanii Waltera Mondale'a, rasista, mizoginista i samozwańczy islamofob, w końcu wyrzucony po przesadzeniu z rasizmem
  • Eric Bolling, zwolniony z zarzutów o molestowanie seksualne
  • John Bolton, jeden z Dubya jest jastrzębie , był najnowszym doradcą ds. bezpieczeństwa narodowego Donalda Trumpa, ale zrezygnował w 2019 roku.
  • Herman Cain , były republikański kandydat na prezydenta z 2012 r. i inny skrzydlaty, zmarł na Covid-19 w 2020 r.
  • Gretchen Carlson wystrzelony przez Skrzydła Rogera po tym, jak odmówiła jego zalotów seksualnych i skarżyła się na poważne i wszechobecne molestowanie seksualne, Ailes został później zmuszony do rezygnacji po tym, jak Carlson go ujawnił.
  • Ben Carson , emerytowany neurochirurg, który również jest kreacjonista nakrętka motylkowa . Teraz Sekretarz ds. Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast w administracji Trumpa
  • Alisyn Camerota, uciekła do CNN .
  • James Carville, były strateg Demokratów, Bill Clinton lojalista i facet „To ekonomia, głupi”; od tego czasu opuścił Fox i poszedł do MSNBC
  • Liz Cheney , córka Dick Cheney
  • Alan Colmes , zmarł na chłoniaka w 2017 roku.
  • Steven Crowder , ulubiony komik prawicy, zwolniony w 2013 roku po tym, jak wygłosił negatywne wypowiedzi na temat Seana Hannity
  • Monica Crowley , były analityk ds. zagranicznych, który później uciekł MSNBC , nadal pojawia się czasami
  • S. E. Cupp , uciekł do CNN.
  • Matt Drudge , z Raport Drudge'a
  • Kimberly Guilfoyle, zmuszona z powodu zarzutów o molestowanie seksualne.
  • Ed Henry, zwolniony z zarzutów o niewłaściwe zachowanie seksualne.
  • E. D. Hill, jej program został odwołany w czerwcu 2008 r. Po zapytaniu, czy uderzenie pięścią między ówczesnym kandydatem na prezydenta Barackiem Obamą i jego żoną Michelle po ostatnich prawyborach prezydenta Demokratów w 2008 r. Było „terrorystycznym ciosem pięścią”. Została zwolniona w listopadzie 2008 roku.
  • Catherine Herridge, uciekła do CBS.
  • Mike Huckabee
  • John Kasich , poprowadził swój własny program po opuszczeniu Izby Reprezentantów, wyjechał do kandydowania na gubernatora Ohio
  • Megyn Kelly , pomyślnie wyprał wizerunek sieci. Samoopisanie jako „mieszanka” Waltera Cronkite, Barbary Walters, Oprah Winfrey [!!], Grace Kelly i Larry the Cable Guy. Uciekła do NBC w styczniu 2017 r. Zwolniona z NBC w październiku 2018 r. Za uwagi na antenie, które poczyniła w swoim talk show na temat stosowności czarnej twarzy jako części kostiumów na Halloween.
  • Charles Krauthammer , były psychiatra, zmarł na raka jelita cienkiego w 2018 roku.
  • William Kristol , profesjonalny jastrząb, który obecnie współtworzy CNN
  • G. Gordon Liddy , jeden z Podstępny Dick jest skurwysyny
  • Meghan McCain , córka John McCain , terazWidok
  • Dick Morris , „Ekspert” Fox News we wszystkich sprawach związanych Rachunek a szczególnie Hillary Clinton , został zwolniony w 2013 roku, jak sam przyznał, że mylił się ze swoimi politycznymi przewidywaniami
  • Heather Nauert zrezygnowała w kwietniu 2017 r., Aby dołączyć do administracji Trumpa.
  • Bill O'Reilly , gospodarzem Czynnik O'Reilly zwolniony z powodu różnych skandali związanych z molestowaniem seksualnym; ostatecznie wypłaty musiały być zbyt duże (50 milionów dolarów)
  • Ralph Peters, analityk wojskowy, który odszedł w 2018 roku, nazywając go `` maszyną propagandową '' dla Donalda Trumpa (którym jest).
  • Kirsten Powers, od tego czasu dołączyła CNN z powodu skandalu związanego z molestowaniem seksualnym Ailes.
  • James Rosen, zwolniony z zarzutów o molestowanie seksualne.
  • Rick Santorum , służył jako analityk polityczny, jest teraz (o dziwo) na CNN
  • Shepard Smith był „najprostszym” dziennikarzem w całej sieci, co niewiele mówi, ale ma kilka punktów z solidnego złota. Uciekł do CNBC.
  • John Stossel , poszedłem do Powód telewizor
  • Greta van Susteren, uciekła do MSNBC, a potem odeszła po niespełna sześciu miesiącach
  • Andrea Tantaros, zwolniona za naruszenie znacznej części jej umowy, a później złożyła pozew o molestowanie seksualne. Jak na ironię, ostatecznie pozew został oddalony.

Programowanie

Zwykłe programy Fox News zawierają wszystko, co zawiera słowa: Paris Hilton , Anna Nicole Smith, celebrytka lub inne takie bezsensowne bzdury. Czasami przepuszczają aktualne wiadomości, ale zawsze są one szybko usuwane. Są także twoją krajową kwaterą główną dla nieciekawego Południa Kalifornia pościgi samochodowe.


Przede wszystkim Fox lubi dostarczać krzykliwe mecze byle co że przeszkadza im . Powiedz, co chcesz o Rupercie Murdochu, zna dobry model biznesowy, kiedy go widzi; zamiast szkolić dziennikarzy i wysyłać ich do wartych opublikowania miejsc, zatrudnia demagogów, by histerycznie krzyczeli godzinami. Wypełnianie czasu antenowego prawdziwymi historiami kosztuje znacznie więcej pieniędzy niż rave wariatów, a poza tym napady złości są często chorobliwie fascynujące. Podczas chwilowych, krótkich okresów relaksu, by złapać oddech, od czasu do czasu wspominają o prawdziwych „wiadomościach”, ale szybko zmieniają temat.

Fox News jako pierwszy nas o tym poinformował Barack Obama jest muzułmański śpiący, wyszkolony w radykalnej islamskiej madrasie, współspiskowiec terrorysty Bill Ayers , który salutuje żonie „terrorystycznym dźgnięciem pięścią”. Fox wciąż czeka na Pulitzera dla tych znaczących rewelacji.

Pisząc o sprawach międzynarodowych, Fox News znajduje sposób na wskazanie wpływu, jaki wywiera na Stany Zjednoczone. Na przykład: „Wiele morderstwo i ludobójstwo dzieje się w tym małym afrykańskim kraju, ale na szczęście Stany Zjednoczone nie mają takich planów wysłać tam żołnierzy w ogóle , ”lub:„ Azjatycka giełda papierów wartościowych rozbił się dzisiaj w całkowitym upadku ich gospodarki; w rezultacie amerykańska giełda prawdopodobnie trochę ucierpi, dopóki Azjaci nie zaczną działać razem ”.

Fox wynalazł technikę pokazując jedną rzecz na ekranie, komentując coś przeciwnego , na przykład wielokrotnie zapewniany przez Sean Hannity Rudy Giuliani zwyciężał w debatach republikańskich w 2008 roku, podczas gdy sondaże na żywo pokazały Ron Paul zwycięski. W listopadzie 2009 roku Sean Hannity podziwiał frekwencję na konserwatywnym wiecu politycznym, pokazując jednocześnie materiał filmowy z innego. Fox i Hannity zgłosili długie kolejki do podpisywania książek Sarah Palin, podczas gdy rzeczywisty film pochodzi z pliku McCain wiec kampanii rok wcześniej.

Kiedy pojawia się ważna wiadomość, a wiadomości są szkodliwe dla konserwatystów lub republikanów lub nie można ich w inny sposób uniknąć, Fox News przyjmuje jedną lub więcej z następujących strategii:

  1. Przypomnij widzom, że prezydent Bill Clinton miał fellatio w Białym Domu i „uszkodził” prezydencję
  2. Przynieś jakieś przypomnienie i podkreśl, że naród jest bezpieczniejsi od terroryzmu z powodu tego, co robią republikanie
  3. Oferta ' dowód „Prezydent Barack Obama jest radykalnym muzułmaninem / nazi / komunistyczny / socjalista / antyamerykański / n-n-czarny / terrorysta / urodzony w Kenia lub gdzie indziej zagranicznym
  4. Zmień temat, przedstawiając plotki o celebrytach lub opisując „najświeższe wiadomości” (Fox News Alert), na przykład pożar rafinerii ropy Arkansas , z dala od szkodliwych wiadomości na Kapitolu
  5. Winić liberałów, lewacy socjaliści, komuniści, centrystów , postępowcy , fałszywi republikanie , Demokraci , Clintons, Francja , O.J. Simpson i / lub aktualne media informacyjne
  6. Przywołaj dokumentację Steele lub coś na temat raportów FISA, tylko wtedy, gdy cię tracą, aby sprawiać wrażenie, że mówią na podstawie faktów opartych na dowodach
  7. Kiedy wszystkie powyższe zawiodą, po prostu idź dalej i zmień przynależność do drużyny (z R do re ) osoby, która ma kłopoty (patrz poniżej)

Pseudonauka o chłosta

Zdumiewające 120% ankietowanych, matematyka według wiadomości Fox.
Badania wykazały, że plamy oleju pomagają zachować młodość i elastyczność fok
-Simpsonowie, 'Pan. Spitz jedzie do Waszyngtonu

Oczywiście Fox absolutnie uwielbia manufaktury nad ewolucja i globalne ocieplenie . Posunęli się nawet do jastrzębia Ken Ham jest Muzeum Stworzenia . Globalne ocieplenie odmowa jest również ulubionym. Podczas zerwania Climategate ' fabuła , „Wiceprezes Bill Sammon wysłał notatkę zachęcającą kotwiców do kontynuowania historii, pisząc:” Nie do nas, jako dziennikarzy, należy potwierdzanie takich pojęć jak fakty, zwłaszcza że ta debata nasila się ”. Steve Milloy jest oczywiście stałym źródłem zaprzeczenie , ogólnie anty-środowiskowy i obfite ilości hipis -bicie.

W kwietniu 2018 roku Fox promowali przeciwstawne opinie teoretyka spiskowego / Biblijny numerolog David Meade i młody kreacjonista Ziemi Jonathan Sarfati, choć wspomniano tylko krótko NASA odnośnie do Planeta X / Nibiru .

Odmowy reklam

Fox jest znany z tego, że czasami odmawia reklamy nie pokrywa się z poglądem Murdocha na to, co jest dobre dla Ameryki. Na przykład w maju 2010 roku Fox odmówił emisji reklamy VoteVets , weterani Irak i Afganistan , pytać o czysta energia rozwój, aby zmniejszyć naszą zależność Środkowo Wschodni olej .

Muzyczne przerywniki

W 2006 roku Trent Reznor zaprzestał i zaniechał Fox News za wykorzystanie trzech piosenek z Nine Inch NailsKruchyna antenie bez pozwolenia. Piosenki „La Mer”, „The Great Below” i „The Mark Has Been Made” pojawiły się w jednym z odcinków programuHistorie wojenne z Oliverem Northem.

Następnie Reznor napisał na swoim blogu: „Dzięki za ostrzeżenie Fox News. Ogłoszono zawieszenie i zaniechanie. Pieprzyć Fox Fucking News.

W 2011 roku Adam Levine z zespołu Maroon 5 wydał podobny nakaz zaprzestania grania „Moves like Jagger”. Stwierdził Świergot , „Drogi Fox News, nie graj w nasze muzyka na twoim pieprzonym kanale. Dziękuję Ci.' Prezenter Fox News, Andy Levy, odpowiedział na Twitterze: „Drogi @AdamLevine, nigdy więcej nie twórz gównianej pieprzonej muzyki. Dziękuję Ci.' Więc dlaczego w ogóle to zagrali?

Język

Fox News jest znany od zawsze zboczeniec język angielski w celu wspierania prawicowej agendy. A zatem, zamachowcy samobójcy stać się w Fox nowomowa , zamachowcy z wydziału zabójstw w tym samym czasie administracja Busha zachęcała media do używania tego terminu. Nie lubię poprawność polityczna ? Pierdol się libtards , zróbmy własne !

Dostępność

Od stycznia 2020 roku jest dostępny dla 90 milionów gospodarstw domowych w USA i dla innych widzów na całym świecie. Wiele z bardziej oburzających lub potencjalnie kontrowersyjnych klipów, szczególnie tych, których autorami są eksperci, jest szeroko dostępnych na youtube .

Pod koniec 2014 roku telewizja satelitarna Dish wdała się w małą sprzeczkę z firmą macierzystą Foxa, a Fox twierdził, że Dish musi zapłacić im więcej pieniędzy, aby kontynuować nadawanie kanału ze względu na rosnące koszty jego utrzymania. Dish poinformował, że Fox próbował podwoić współczynnik kontraktu na kanale, z którym Dish był skłonny się spotkać, ale Fox próbował potroić stawkę na niepowiązanym kanale, na którym umowa nie wygasła przez jakiś czas. W rezultacie Fox News stracił przytomność na wszystkich urządzeniach Dish Network na kilka tygodni, powodując dość paskudny spadek ocen Foxa, zanim obaj mogli zawrzeć nową umowę.

Fox był dostępny w Zjednoczone Królestwo , za pośrednictwem usługi telewizji satelitarnej Sky Murdocha, do 2017 roku, kiedy została wycofana. Miał bardzo małą widownię (2000 widzów dziennie) i był celem wielu orzeczeń Ofcom, chociaż jego wycofanie mogło być związane z próbą przejęcia Murdocha, chociaż Sky twierdzi, że stało się to z powodu publiczności, która dla nich wynika z faktu, że Fox jest przeznaczony dla widzów w USA.

Popularność

Jedną z rzeczy, w których Fox był dość skuteczny, jest pozyskanie oddanej i lojalnej publiczności znacznej liczebności, z których praktycznie wszyscy byli konserwatywnymi republikanami. Wielu widzów Fox News uważa, że ​​jest to dosłownie jedyne wiarygodne źródło informacji w Stanach Zjednoczonych, a Fox News dosłownie jest * jedynym * medialnym z 30 amerykańskich źródeł medialnych, którym większość Republikanów zaufała w ankiecie Pew przeprowadzonej 24 stycznia. 2020. Byłoby śmiesznie, gdyby nie było tak okropnie dla amerykańskiej polityki.

Ankiety

Popularność

Badanie przeprowadzone w styczniu 2010 r. Przez Badanie opinii publicznej ujawnia Fox News jako cieszącą się największym zaufaniem nazwę w telewizji, na czele której głosowało trzy czwarte Republikanów i znacznie mniej Demokratów.

Jeszcze pokolenie temu można by oczekiwać, że Amerykanie zaufają najbardziej neutralnym i bezstronnym informatorom. Ale krajobraz medialny naprawdę się zmienił i teraz zwracają się bardziej w stronę mediów, które mówią im to, co chcą usłyszeć.
—Dean Debnam, przewodniczący Public Policy Polling

W jakiś sposób, pomimo ich wyższych niż wszyscy inni ocen, wszyscy inni są oznaczeni jako „ Media głównego nurtu ”.

Niezawodność

Popularność nie przekłada się na uczciwość czy wiedzę . Badanie przeprowadzone na Uniwersytecie Maryland w grudniu 2010 r. Wykazało, że widzowie Fox News nie są tylko najważniejszyminiedoinformowany, ale najbardziejźle poinformowany.

Na dzień 26 sierpnia 2015 r. 58% ocen Foxa na PolitiFact z oceną w większości fałszywą lub gorszą, przy czym 29% wszystkich stwierdzeń ocenia wprost fałszywe.

Badanie przeprowadzone na Uniwersytecie Fairleigh Dickinson z listopada 2011 r. Wykazało podobne wyniki, że ludzie, którzy nie oglądali żadnych wiadomościbyli lepiej poinformowani niż ci, którzy oglądali Fox News. Widzowie Foxa byli znacznie bardziej skłonni „wierzyć fałszywym informacjom o polityce”. Badanie ujawniło również, że fani Fox News słabo rozumieją sytuacje w Bliski Wschód .

Zaangażowanie polityczne

George W. Bush Dyrektor ds. Komunikacji w Białym Domu Nicole Wallace przypisał Hannity i Rushbo z kształtowaniem strategii republikańskiej.

Darowizny gubernatorów republikańskich

W sierpniu 2010 roku Fox News Corp kontynuował swoją „uczciwą i wyważoną” doktrynę, przekazując 1 milion dolarów na rzecz Republikański Stowarzyszenie Gubernatorów. Bloomberg News donosi, że Fox News Corp jest największym korporacyjnym darczyńcą na rzecz RGA.

Spotkanie przy herbacie

Przez cały sezon kampanii kongresowej 2009-2010, Fox News Corp silnie wspierał, a czasami przypisywał uznanie Spotkanie przy herbacie ruch, prezentacja Sarah Palin i często popierają skrajnych kandydatów, takich jak Christine O'Donnell i Sharron Angle , a także szalone postacie, takie jak Michelle Bachmann . Byli również znani z rasistowskich i seksistowskich obelg rzucanych na polityków takich jak prezydent Barack Obama, członkini Izby Reprezentantów Nancy Pelosi i kongresmenka Maxine Waters.

Fox News wykupił reklamy całostronicowe w formacie Washington Post , the New York Post idziennik 'Wall Street. Promując Tea Party, Fox często przyjmował fałszywe podejście, że mainstreamowe wiadomości ignorowały tę ważną wiadomość, tworząc w czołowych nagłówkach: „Jak ABC, CBS, NBC, MSNBC i CNN przegapiły tę historię?”. Ta rażąca próba oczerniania mediów uraziła wielu pracowitych irealdziennikarze.

Strzelanie Gabrielle Giffords

Fox wycofał się z samokrytyki 8 stycznia 2011 roku strzelanie do Gabrielle Giffords , w którym zginęło sześciu innych, w tym sędzia federalny i 9-letnia dziewczynka. Odrzucając odpowiedzialność za retorykę, Sean Hannity dorozumiani liberałowie byli winni, ponieważ oczywiście tak. 12 stycznia Sarah Palin wydała oświadczenie wideo o „zniesławieniu krwi”, zaprzeczając, że jej ataki na celowniku Giffords mogły być winne, jednocześnie sugerując, że to ona (Palin) była prawdziwą ofiarą.

W międzyczasie Fox odwołał planowany występ Joan Rivers, który częściowo obwinił Palin za strzelaninę w Arizonie i nazwał Sarah „głupią i groźbą”. Fox naturalnie zaprzeczył anulowaniu, twierdząc, że to nie cenzura, ale „błąd”, natychmiast obalony przez córkę Joan, Melissę Rivers oraz producenta i przedstawiciela Riversa.

Krytyka

Fox News był przedmiotem różnorodnej krytyki.

Teorie spiskowe

Fox News jest znany z popierania wielu teorii spiskowych na takie tematy jak Benghazi , the IRS Jonathan Gruber, Obamacare , stan głęboki i wielu innych, aż do tego stopnia, że ​​cytują je idioci.

Fox został pozwany za rozpowszechnianie zniesławiających informacji z teorii spiskowych, ale był również szczęśliwy, mogąc (słusznie) twierdzić, że youtube rozpowszechnia teorie spiskowe .

Ukryta opinia

Zamiast pozyskiwania, Fox News używa frazy takie jak „niektórzy mówią…” lub „ktoś zapytał…” aby ukryć manipulacje redakcyjne i przekazywanie opinii. „Niektórzy” nazwali to (mrugnięciem) pustymi kaloriami dziennikarstwa.

Ich skłonność do bycia serialem komediowym jest potęgowana przez absurdalne debaty opinii, podczas których wszyscy siedzą przy stole, wyrzucając bzdurną propagandę, za którą zapłacili im konserwatyści. Zaprzeczali także własnym dziennikarzom, gdy uważają, że wiadomości nie przypadły im do gustu. Następnie próbują wymyślić sposób na zamaskowanie tej parodii debaty w uzasadnioną, zapraszając gościa, który następnie obnaża je, zanim go / jej przerwą. To regularne zjawisko w sieci Fox News - konserwatywna propaganda, ignorująca historie, które ranią partię republikańską, a jeśli uda im się to jakoś wcisnąć - uderzaj prezydenta Obamę i śpiewaj piosenki Trumpa. Można by nazwać Fox News serialem komediowym, ale o kiepskim, niezamierzonym humorze.

Grafika

Wygląda na to, że ktoś czytałJak kłamać ze statystykami.... Według tego wykresu 6 000 000/7 066 000 = 84,9% 33%

Fox News wykorzystuje matematyczny analfabetyzm opinii publicznej, używając wykresów zniekształconych poza to, co mogłaby wyjaśnić zwykła niekompetencja. W wielu przypadkach ich liczby się nie sumują, aw innych liczby są graficznie zniekształcane - jak ludzie rzadkozbadaćcechy wykresu, takie jak skalowanie, liczby na osi X i Y oraz proporcje fragmentów wykresu.

Fox Nation

W kwietniu 2009 r. Media mają znaczenie zaczął dokumentować fałszywe i rażąco stronnicze historie Fox Nation. Po roku ich lista pralnicza najbardziej ekstremalnych przykładów zawierała około 425 wpisów.

Transfobia i homofobia

Nie robię tego, czego oczekuje ode mnie Bradley Manning.
—Fox News gospodarz Gregg Jarrett broniąc swojej decyzji o dalszym powoływaniu się na US Army Pvt. Chelsea E. Manning, wcześniej znana jako Bradley Manning, jako mężczyzna, [dwa]

Fox News od dawna jest krytykowany transfobiczny i homofobiczny stronniczość.

Outfoxed

Dokumentacja Outfoxed bada uprzedzenia i wewnętrzne naciski w Fox News i ich placówkach sieciowych.

Bill O Reilly Bias i hipokryzja ujawniona
Incydent w Boulder High School
Bill zaprosił dwoje licealistów do dyskusji na temat incydentu, który wydarzył się w szkole, który Fox News próbował wykorzystać na swoją korzyść. Jednak w trakcie debaty Bill zdał sobie sprawę, że Jesse Lange, jeden z dwóch studentów, całkowicie dekonstruował fałszywe doniesienia Fox News. W desperackiej próbie, aby wyglądać na wiarygodnego, O'Reilly wyrwał cytat z kontekstu i próbował przerwać Jesse'emu, gdy zdał sobie sprawę, że został zdeklasowany w telewizji na żywo. Następnie Jesse Lange zwrócił uwagę na hipokryzję O'Reilly'ego, biorąc cytat z jego książki i był skłonny przeczytać cały akapit, ale Bill pośpiesznie przerwał debatę i powiedział, że cytat jest wyrwany z kontekstu, nawet gdy Lange powiedział, że przeczyta cały akapit.

Następnie Bill zszedł tak nisko, że nazwał Lange szpilką, gdy zdał sobie sprawę, że jego bardzo mała wiarygodność została całkowicie zniszczona przez inteligentnego licealistę.

Dalszy dobrostan orzechów włoskich

Poza stajnią nowinek, Fox trzyma na swoim zasiłku dużą liczbę innych orzechów. Dwa najbardziej skandaliczne przykłady to byli skazani GOP, których zatrudnia, Oliver North , architekt Iran-Contra romans i G. Gordon Liddy , jeden z Watergate hydraulicy. (Zakłady na kiedy Tom DeLay zostaje zatrudniony?). Następnie są tacy „analitycy” Frank Luntz i Karl Rove . Nie zapomnij też o korporacyjnych szynkach w stylu Steve'a Milloya.

Wikipedia

Wikipedia poświęca cały artykuł zniekształceniom Fox News i wątpliwym działaniom. Ma 88 kilobajtów, około 10 000 słów, podczas gdy główny artykuł ma tylko około 64 kb i 8 000 słów. Ich artykuł w „Fox News” jest tak kontrowersyjny, że musieli go częściowo chronić. Stwierdzono, że ciągłe zmiany w tym artykule były dokonywane z adresu IP znajdującego się w biurze Fox News.

Media mają znaczenie

Media Matters donoszą o przypadkach, w których Fox News zmieniał obrazy ludzi, miejsc i rzeczy, aby wpłynąć na widzów. Mają nawet podkategorie dla poszczególnych programów i osobowości.

Zmiana imprezy

Jedną z bardziej interesujących technik Fox Techniques jest dość konsekwentna zmiana partii z republikanów (R) na Demokratów (D), kiedy prominentny członek republikanów zostaje wciągnięty w publiczny skandal. Poniżej znajduje się lista różnych przykładów takich rozwiązań (patrz tutaj dla zrzutów ekranu każdego):

  • Mark Foley - Republikański członek Izby Reprezentantów z Florydy, Foley miał wysyłać wiadomości o charakterze seksualnym za pośrednictwem poczty elektronicznej i SMS-ów na strony nastoletnich mężczyzn. Ironicznie , wprowadził także „Ustawę o zapobieganiu wykorzystywania wzorców dzieci z 2002 r.”. W kilku wywiadach Fox News oznaczył go w swoich napisach jako (D), czyli Demokrata.
  • John McCain - Przez wielu postrzegany jako bardziej umiarkowany republikanin podczas i po republikańskich prawyborach w 2004 roku, Fox News również nazwał go (D).
  • Whitehouse / Chafee - Podczas kluczowych wyborów do Senatu w 2006 r. W Rhode Island, ostateczny zwycięzca, Demokrata, Sheldon Whitehouse, głosował o ponad 10 punktów procentowych w stosunku do urzędującego Lincolna Chafee. Fox News poinformował, że Whitehouse (R) prowadził Chafee (D) o 11 punktów (patrz powyższy link do zrzutu ekranu).
  • Ted Stevens - Przed wyborami do Senatu w 2008 roku ten senator z Alaska stanął w obliczu zarzutów nieujawniania otrzymanych świadczeń. Fox News nazwał go (D).
  • Mark Sanford - Republikański gubernator Karoliny Południowej w 2009 roku został dramatycznie znaleziony po romansie z argentyńską kobietą po tygodniu, w którym jego miejsce pobytu było nieznane. Podczas konferencji prasowej, na której przyznał się do romansu, Fox News zidentyfikował go jako (D).
  • Gubernator Missouri Eric Grietens został oskarżony o naruszenie prywatności na początku 2018 r. Kiedy był demokratą do 2015 r., Zmienił partie i kandydował na gubernatora jako republikanin, ale FOX postanowił udawać, że te ostatnie lata nigdy się nie wydarzyły i zidentyfikował go jako (RE).

Foxualny rewizjonizm

Fox notorycznie redagował tłumy na imprezach inscenizowanych, aby zwiększyć widoczność dużej liczby osób, które uczestniczyły w „wydarzeniach” Glenn Beck, Sarah Palin i Tea Party. Pisarz James Hibberd pokazuje „zabawny chwyt”, jak Fox nagrania z sesji zdjęciowych (lub wideosklepów) wyolbrzymiać liczbę tłumów w swoim programie rzeczywistościSzef kuchni.

Wywiad z Chrisem Wallace'em Jon Stewart w jego programieFox News Sunday, gdzie Stewart dał całkiem przyzwoite lanie Fox News i Wallace. Jednak kiedy to było transmitowane, Fox usunął 10 minut 24-minutowego wywiadu, w tym wszystkie żenujące fragmenty.

Aby nie zniechęcać się rewizjonizmem, w następny wtorek Stewart użył w redagowanym wywiadzie dominującego tematu „Fox News nie kłamie” i wymienił dziesiątki kłamstw Foxa. Odpowiedzią Wallace'a na edycję i kłamstwa wskazane przez Stewarta było przeproszenie za stwierdzenie, że Fox News dostarczył drugą stronę historii zamiast całej historii ... lub, jak Stewart sparafrazował: „To twoje„ wyjaśnienie sprawy ”? „Przypadkowo powiedziałem prawdę i teraz chciałbym móc to cofnąć”?

Domniemany rasizm

W 2008 roku były pracownik o nazwisku Harmeen Jones skarżył się na codzienny rasizm wobec niego i innych, do których został zwolniony. Te komentarze dotyczyły Afroamerykanów, Arabów, muzułmanów, Latynosów, kobiet i Żydów. Wspomniany pracownik pozwał Fox News. Harmeen twierdzi również, że często mówiono mu: „wyglądasz jak gangster” lub „jakbyś był gotowy, aby kogoś zastrzelić”, a inne mniejszości radziły mu, aby nie wychylał głowy.

Krytyka wykorzystania przez Fox surowego materiału propagandowego ISIS

W lutym 2015 roku Fox News umieścił plik Państwo Islamskie film propagandowy w całości przechwycony Jordańczyk pilot Muadh al-Kasasbeh spalony na śmierć, w tym (nieprzetłumaczona) narracja propagandowa ISIS. Jack Nance, ekspert ds. Islamskiego ekstremizmu, w tym ISIS, stwierdził:

[Fox News] dosłownie - dosłownie - pracują dla al-Qaida i medialne ramię ISIS. Równie dobrze mogą zacząć wysyłać im czeki licencyjne.

Cytaty o Fox News

Wiesz, co fałszywe wiadomości PokażFox Newspowinien ci dać? Prawdziwe wiadomości!
- Lewis Black (mówiąc oPółgodzinna godzina wiadomości)
Fox ma tendencję do pochylania się bardziej w prawo niż mężczyzna, któremu właśnie oderwano prawą nogę.
- Charlie Brooker ,Newswipe
Zrozumcie, to jest dodatek do Partii Republikańskiej.
- następnie kongresman (obecnie senator) Bernie Sanders , VT (I), Outfoxed
Republikanie powinni płacić Fox News.
- Jon Stewart , po tym, jak Fox NewsCorp przekazał 1 milion dolarów partii republikańskiej
Mogą się pieprzyć. (Zgłaszane również jako „Mogą same polatać”).
- Joan Rivers, po tym, jak Fox odwołała swój występ, a następnie skłamała na ten temat, po krytyce Sarah Palin
Docierają do kogoś, kto opowiada drugą stronę historii.
—Chris Wallace w odpowiedzi na Jona Stewarta pytającego, czy Fox News jest tak neutralny ideologicznie, jak większość mediów głównego nurtu
To zdaniem Foxa, każdy pogląd redakcyjny, który nie sprzyja konserwatyzmowi, jest elitarny, ale faworyzowanie konserwatyzmu jest uzasadnione, ponieważ należy go chronić przed liberalnymi uprzedzeniami. A jeśli kwestionujesz tę logikę, to tylko dowodzi, jak mają rację.
- Przedstawienie Fox News przez Jon Stewarta i uzasadnienie stronniczości
Po raz kolejny, [Fox] umieściliśmy w powietrzu coś, co jest prostym kłamstwem i zniekształceniem.
—Bob Beckel o wypaczeniu komentarzy Obamy na temat infrastruktury (01-sierpnia-12)
Szczerze mówiąc, często ten program jest krytyczny wobec Foxa. Ale tylko dlatego, że są okropne.
—Jon Stewart, opisujący związek między Fox News i The Daily Show

Ciąg kłamstw jest zbyt duży, by go połknąć

W następstwie stycznia 2015 r Charlie hebdo ataki w Paryżu wg muzułmański ekstremiści, anty-islam gorączka była najwyższa w historii. Naturalnie doprowadziło to do wielu spekulacji ze strony wielu kanałów informacyjnych na temat tego, jak nowy stosunek opinii publicznej do islamu wpłynie na islam. Jednak na Bullshit Mountain postanowili odciąć się od spekulacyjnych bzdur i rzucić się w wir własnych tyłków, aby podsycić histerię.

W piątek, podobnie jak w każdy inny typowy piątek w Fox, Julie Banderas, prowadząca Fox Report, gościła samozwańczego „Islamic Terrorist Expert” o imieniu Steve Emerson. Podczas wywiadu Emerson odniósł się do `` faktu '', że Birmingham w Anglii było miastem, w którym 70% ludności stanowiło muzułmanów (w pewnym sensie pokrywało się to z 46,1% populacji wymienionej jako chrześcijanin w spisie powszechnym z 2011 r. i ostatnim) i że było kilka miejsc w Szwecja , Londyn, Niemcy , Paryż itp., Które miały prawo szariatu ustanowione zgodnie z prawem tego regionu i że były one prawie „krajem w państwie”. Jednak naprawdę wielkim kłamstwem, które zwróciło uwagę wszystkich, było twierdzenie Emersona o rzekomych „strefach zamkniętych” w Paryżu, które Fox powtórzył w innych raportach.

W następną sobotę sieć przeprosiła nie raz, ale cztery razy za merytoryczne błędy. W ciągu kilku minut memy latali, a zwykli przeciwnicy FOX-a wypuszczali „Tak ci mówiłem”. Burmistrz Paryża Anne Hidalgo ogłosiła plany pozwania Fox News za zniesławienie i zniesławienie wywołane przez sieć i otrzymała zgodę rady miasta.

Nawet jeśli zignorujemy komentarze Steve'a Emersona, dni po atakach na Hebdo były szczególnie złym tygodniem dla rasistowskiego strachu przez ekspertów Foxa. Bob Beckel ubolewał nad wzrostem randki międzyrasowe wśród młodych ludzi i zasugerowała, że ​​pomogło im to uczynić ich bardziej podatnymi na radykalny islam, Shannon Bream zastanawiała się na głos, w jaki sposób możemy stwierdzić, czy zamaskowani przestępcy są „typowymi złoczyńcami”, jeśli nie widzimy ich koloru skóry, a Jeanine Pirro ogłosiła nienawistne okrzyki do masowej eksterminacji islamskich ekstremistów poprzez uzbrojenie innych muzułmanów, a następnie „po prostu odwrócenie uwagi”.

Niecałe dwa tygodnie później Bill O'Reilly popchnął tego sierżanta. Bowe Bergdahl nie został oskarżony o dezercję (bez wątpienia za to, że jego widzowie zniechęcili naszych Naczelny muzułmanin '). Jednak to konkretne kłamstwo zostało potwierdzone od tego ranka i po raz kolejny zostali złapani na gorącym uczynku. Chociaż prawdą jest, że najpierw odbędzie się przesłuchanie w celu ustalenia, czy przystąpić do procesu, jest to dalekie od oskarżenia tego mężczyzny.

Sytuacja ucichła w sieci na kilka miesięcy po roszczeniu Bergdahla. Chociaż podczas skandalu z Brianem Williamsem Bill O'Reilly odpierał oświadczenia swoich byłych pracodawców i współpracowników, że nie zakrył tych wojen piórem w samym środku. Podczas gdy Bill wzywał Briana Williamsa do wyrzucenia z powietrza, Fox i Bill nie przejmowali się wieloma przesadami w doświadczeniach Billa, odrzucając je jako część kampanii lewicowej, jednocześnie przyznając, że przynajmniej niektórzy z krytyków „twierdzenia wydawały się prawidłowe.

Jednak potem nadeszły zamieszki w Baltimore w 2015 roku. Media informacyjne były ogólnie dość niekompetentne, jeśli chodzi o informowanie opinii publicznej o zamieszkach w Baltimore, a Fox nie był wyjątkiem. Wszystkie organizacje medialne skupiły się na rzeczywistych zamieszkach, bardzo nieliczne skupiały się na pokojowych protestach, ale kiedy to zrobiły, było pełno błędów. Geraldo Rivera omyłkowo próbował porozmawiać z jednym ze wspomnianych pokojowych demonstrantów, o którym myślał, że był Russelem Simmonsem, a następnie twierdził, że wygląda jak Russel Simmons, kiedy mężczyzna zaprzeczył, że jest panem Simmonsem (choć warto zaznaczyć, że CNN poszło o krok dalej i faktycznie spekulował, że pan Simmons udawał tego człowieka, kiedy nie był). Ale Fox poszedł o krok dalej niż ktokolwiek inny w relacjach z zamieszek.

W dniu 4 maja 2015 r. Fox próbował ponownie wywołać obawy o zamieszki z Mike Tobinem, który twierdził, że był na miejscu zdarzenia w Baltimore z załogą Fox, a policjant z Baltimore zastrzelił młodego czarnego mężczyznę. Następnie Greta Van Susteren zamieszała w puli, ogłaszając to wszystko na Twitterze bez odpowiedniego śledzenia. Następnie wysłała jeszcze kilka tweetów, aż Departament Policji Baltimore opublikował na Twitterze, że nikt nie został postrzelony, obalając twierdzenie Tobina. Van Susteren próbował zachować twarz, mówiąc, że wszyscy powinni włączyć Foxa, aby patrzeć, jak próbują rozwiązać problem.

W końcu niezależnemu reporterowi udało się przekonać Tobina do przyznania się, że tak naprawdę nie był świadkiem zbrodni, której najwyraźniej był świadkiem, i że był w swojej furgonetce przez cały czas, co jest dokładnym przeciwieństwem tego, co powiedział 20 minut wcześniej. Po kilku godzinach Shepard Smith musiał wkroczyć, przynieść go z powrotem na plan i przeprosić za kolejny spieprzenie.

Niemniej jednak nie powstrzymało to ludzi przed dalszym rozpowszechnianiem informacji po wycofaniu wniosku, ale Departament Policji Baltimore jest zdecydowany, że tak się nie stało. Całą sagę można zobaczyć na Snopes Today.