Rupert Murdoch

Eeeeeexcellent.
Musisz go zakręcić, żeby wygrać
Pół
Icon media.svg
Zatrzymaj prasy!
Chcemy zdjęć
Spider-Mana!
  • Dziennikarstwo
  • Gazety
  • Wszystkie artykuły
Dodatkowy! Dodatkowy!
  • Świat WIGO
Nigdy nie podejmuj walki z człowiekiem, który kupuje atrament przez beczkę.
- Mark Twain

Keith Rupert Murdoch, AC (b. 11 marca 1931) jest starożytnym, podżegającym do złego strachu i współprzewodniczącym News Corp (aka News Corp Australia w Australia ) i Fox Corporation. Odpowiada za „zgłaszamy” plotki, kłamstwa i insynuacje Ty decydujesz na podstawie twoich głęboko zakorzenionych lęków i uprzedzeń „łajdaków znanych jako Fox News (Stany Zjednoczone), Sky News (obecnie w Australii, od czasu sprzedaży oddział w Wielkiej Brytanii) i Sun News (Kanada).


Jest wydawcą wielu gazet, w szczególności New York Post , Słońce , i Wiadomości ze świata zanim zbankrutował. Ten człowiek może z jednej strony włamać się do telefonów rodzin królewskich, az drugiej zmiażdżyć szybki internet w Australii; to jakieś gówno Tywina Lannistera. Dostał nagrodę Emmy za głośny płacz.

Jest także właścicielem HarperCollins , jeden z wydawców Wielkiej Piątki w świecie anglojęzycznym. Jednym z nadruków firmy jest Thomas Nelson, który specjalizował się w religijny (czytać: chrześcijaństwo ) książki, a zwłaszcza opublikowane Jim Bakker jest niesławny Myliłem się a ostatnio, Niebo jest prawdziwe . Jest również publikowany VIN Biblia poprzez swój nadruk Zondervan.

Zdecydowanie kwalifikuje się jako „ prawicowy drań ', i to bez serca. Nawet według prawicowych standardów. Miał tak trwały negatywny wpływ na świat, że może on nigdy nie odzyskać zdrowia. Pamiętaj też Moja przestrzeń ? Tak, to on jest powodem śmierci.

Później on i jego rodzina sprzedali British Sky Comcast oraz części imperium mediów Fox (21st Century Fox) do Walt Disney . Wyprzedaż nie obejmuje Fox News, Fox Business i amerykańskiej wersji Fox Sports.


Zawartość

Stary człowiek krzyczy na chmure

Był i nadal jest sfrustrowanym politykiem.
—John Menadue

Chce, aby telewizja w Wielkiej Brytanii była mniej regulowana i stała się bardziej podobna do Indii, Japonii czy Francji. Chce również usunąć bezstronność z programów informacyjnych i znieść BBC co podnosi standardy, z którymi muszą konkurować kanały komercyjne - to zupełnie inny utwór niż to, co powiedział w 1968 roku. W wywiadzie udzielonym BBC ostrzegł przed niebezpieczeństwami, jakie gazety ukrywają lub zniekształcają prawdę, i powiedział, że ponoszą odpowiedzialność do raportowania faktów. Twierdził, że najlepiej jest zapewnić, aby była to konkurencja między serwisami informacyjnymi. Władza deprawuje i tak dalej. (Jak na ironię, kiedyś trzymał popiersie Lenina w swoim pokoju w Oksfordzie).



Cechą charakterystyczną stylu redakcyjnego Ruperta jest głupi każdego czasopisma, które nabywa - nie tyle po to, by poszerzyć grono czytelników, ale by podbić jego populista róg. Wyrafinowanie to cecha, której zawsze nienawidził; nigdy nie interesował go profesjonalny biznes i czuje się bardziej związany z tabloidami, takimi jakGwiazdaiPoczta.


Murdoch nie ukrywa, że ​​wykorzystuje swoje imperium do promowania swojego „wartości” czyli interesy imperium biznesowego Murdocha. W jaki sposób nieustanne prześladowania piłkarzy, sklepów z tatuażami, grubych ludzi i ofiar gwałtu pomagają jego interesom biznesowym? To czysta ideologiczna żółć. Odpowiedź: ponieważ dobrze prosperują z pokolenia boomersów i tak właśnie się toczą. Po prostu dopasowuje swoje artykuły do ​​tego, co jego czytelnicy chcą usłyszeć:Słońcejest czytane przez Wyborców urlopu;Czasy, Pozostawać.

Nie należy do żadnej partii. Przekonania Ruperta pokrywają się z konserwatyzmem, co jest świetne, a kandydaci są chętnymi pionkami; ale jak wszyscy szybko się dowiadują, nie ma szczególnego faworyzowania. Rupert popiera polityków, dopóki nie przeżyją swojej użyteczności dla niego. Następnie używa swoich dokumentów, aby je podważyć i zniszczyć, jednocześnie wychwalając kolejnego Złotego Chłopca. A kiedy już obją oni urząd, Murdoch wezwie jego przysługę, z ukrytą groźbą:`` Stworzyłem cię, mogę cię zniszczyć ''majaczący w tle. Robi to od czasów Thatcher i był z siebie niesamowicie dumny.


Więcej bugaboos

W zasadzie niezwykle niezdrowe jest posiadanie przez pojedynczą korporację dwóch trzecich prasy metropolitalnej… podczas gdy News Corp zachowuje swoją obecną dominację, debatę głównego nurtu na temat pewnych fundamentalnych ideologicznie wrażliwych pytań - jak odpowiednio zareagować na kryzys związany ze zmianami klimatycznymi; jakie poziomy i rodzaje podatków są potrzebne do rozwoju państwa opiekuńczego; trajektoria polityki zagranicznej w okresie dojrzewania Chin; Polityka Australii na Bliskim Wschodzie; i oczywiście reforma mediów - jest z góry skutecznie wykluczona.
—Robert Manne

Ale prasa Murdocha to nie tylko dziennikarstwo hakerskie. Jest program znacznie wykraczający poza sprzedaż artykułów; jest to potwierdzone przezSłońceiAustralijczykbieganie ze stratą. Światowa dyskusja na tematy takie jak ubezpieczenie społeczne, podatki i powszechna opieka zdrowotna została ogromnie odbarwiona przez redakcyjny wpływ Murdocha i ogromny zasięg jego publikacji. Codzienne powtarzanie jego poglądów utrwala te spostrzeżenia w umysłach szerszej populacji. To było dekady powolnych zmian , ale z sukcesem: ogół społeczeństwa nie wierzy już, że rząd może być narzędziem przynoszącym korzyści całemu społeczeństwu; teraz nie ufają rządowi, pytają, dlaczego rząd zabiera im pieniądze i czują się urażeni takimi rzeczami, jak opieka społeczna.

  • Wydaje się, że nie może zdecydować się na imigrantów. W jednej chwili chce zabezpieczyć granicę, w następnej broni ich jako źródła taniej siły roboczej.
  • Czujesz się nieznany i jesteś sam? Ciało i kość przy telefonie? Podnieś słuchawkę, a on uczyni cię wierzącym.
  • Jest mistrzem paliw kopalnych. Jego zdaniem jednym z największych skutków zmian klimatycznych jest to, że bogaci ludzie nie będą mogli mieć (tak wielu) ogromnych domów na plaży (w miejscu, w którym obecnie się znajdują). Przywilej 1% na wystawie.
  • Jest stanowczo przeciwny związki handlowe , czasami osobiście angażując się w spory.
  • On gardzi UE ponieważ osłabia Wielką Brytanię służalczość wobec USA . RM zrezygnował z obsługi John Major Rządu z powodu tego, co uważał za politykę prounijną, i był nawet skłonny publicznie ukarać Strzecharz kiedy skręciła z Reagan program. Jak powiedział kiedyś sam Murdoch: „Kiedy wchodzę na Downing Street, robią to, co mówię; kiedy jadę do Brukseli, nie zwracają uwagi ”.
  • Uwielbia gratisy ale chce, żeby inni obejrzeli się bez.
  • Jest homofobem po trzykrotnym rozwodzie, który myśli kobiety powinien znać swoje miejsce. Hej, pamiętasz, jak Murdoch rzucił swoją żonę-trofeum za uratowanie go przed uderzeniem ciastem, ponieważ ona go wykastrowała i sprawiła, że ​​poczuł się jak prawdziwa cipka?
  • Nie jest fanem płatnych zwolnień chorobowych ani zatrudniania równych szans.
  • Rupert nie jest przyjacielem Żydów; on chce tylko swojej krwi: Izrael nielegalnie dał mu prawa do ropy Okupowane Syria a teraz przyszedł zbierać.
  • Naturalnie postrzega ABC, BBC i innych nadawców publicznych jako wrogów News Corp i jego szczególną konserwatywną ideologię.
  • Będąc wobec niego uczciwie, zrobił kilka odgłosów kontrola broni kilka lat temu. Solidny facet. Gdyby tylko nie nadawał NRA propaganda po pieprzonej masakrze w szkole.

Pieśń tuszu i papieru: uczta dla redaktorów

Jego spadkobierca będzie robił dokładnie to samo. Kilka lat temu wygłosił niesławną przemowę, która nie pozostawia wątpliwości. Podobno jego dzieci są dużo więcej liberał więc zmiana może nastąpić, jeśli James zdoła ją wyrwać ze swoich zimnych, martwych palców. Nawet jeśli Murdoch umrze, jego pięć innych horkruksów pozostanie nietknięte. (News of the World był jego szóstym).

W Stanach Zjednoczonych

Murdoch jest właścicielem lub kontroluje sklepy z drukami, kablami i filmami w tak wielu miejscach, że jego poglądy kulturowe i polityczne szybko stają się cechą globalnej geografii. Słońce nigdy nie zachodzi nad jego imperium nadawczym, gigantyczną unoszącą się w powietrzu Gwiazdą Śmierci, która od dziesięcioleci strzela z dział laserowych „Wiele odstraszających myśli o rzeczach Ruperta Murdocha” na Ziemi. A jednak najwyraźniej Murdoch nadal nie czuje, że przekazuje swój punkt widzenia .
- Matt Taibbi

Przez Stany Zjednoczone prawo, żaden obcokrajowiec nie może posiadać pakietu kontrolnego w spółce, która z kolei jest właścicielem lokalnego radio lub stacje lub sieci telewizyjne. Murdoch poradził sobie z tym, stając się naturalizowanym obywatelem USA w 1985 roku. Następnie News Corp (wtedy zwany „News Limited”) kupił stacje telewizyjne MetroMedia. Następnie Murdoch połączył je z 20th Century Fox - który News Corp kupił w 1984 roku - i założył Fox Broadcasting Company w 1986. Początkowo Fox Broadcasting stracił pieniądze, ponieważ większość jego filii była stacjami UHF małej mocy. Jedynymi mocnymi programami, jakie Fox miał w tym okresie, byłySimpsonowieiŻonaty ... z dziećmi.

Następnie, w 1993 roku, Murdoch wrzucił ciężarówkę pieniędzy do sali konferencyjnej National Football League, umacniając umowę, która odciągnęła mecze National Football Conference od CBS. Wieloletni partnerzy CBS - wiele z nich to stacje VHF o dużej mocy na dużych rynkach, takich jak Detroit, Dallas-Fort Worth, Atlanta, Milwaukee i Tampa - wskoczyli na statek i podpisali kontrakt z Fox. Wkrótce ta poprzednia również sieć umocniła swoją pozycję do tego stopnia, że ​​Murdoch był w stanie wykonać kolejny ruch. W 1996 roku Fox News zadebiutował. (I pewnie myślałeś, że sport miał niewielki wpływ na historię!) Od tamtej pory Murdoch i jego imperium generalnie pomogli zmienić amerykańskie media w „ prawica ' kierunek.


Murdoch, dawniej a Prezbiterianin , identyfikuje się jako kochanka cycków na paradzie narodzona na nowo Christian, z Rick Warren jako jego pastor, nie mniej. Warren był zniechęcony potępieniem Ruperta pornografia czerpiąc korzyści bezpośrednio z tego samego.

Jeszcze gorzej

A teraz: Dow! Jest również właścicielem dziennik 'Wall Street i NatGeo. Rozróżnij także Towarzystwo National Geographic, które robi Murdochniewłaścicielem i kanał NatGeo, którego Fox jest częściowo właścicielem od 1997 roku.

Publikuje także przewodnik telewizyjny, który kiedyś publikował ostre, wielowydaniowe dziennikarstwo śledcze dotyczące branży telewizyjnej. Odkąd News Corp go kupił, TV Guide stał się niewiele więcej niż magazynem plotkarskim. Nie zawiera już nawet lokalnych ofert, co było jego pierwotnym punktem sprzedaży.

Fox Interactive, czyli gra wideo -nienawidzenieFox & Friendsi IGN Entertainment były własnością tej samej firmy: News Corp. Mówią, że każda historia ma dwie strony, a miliarder-kryminalista Rupert Murdoch wie, że dobrze jest kontrolować obie. „Oryginalne właściwości” IGN obejmują śmieci, takie jak AskMen.com i TeamXbox. Na szczęście ten dział zbankrutował i aktywa zostały sprzedane Point Davis (IGN) lub inwestorzy zewnętrzni (Myspace, który później wykupił Time Inc. a teraz stał się Meredith Corporation podział)

On jest idolem Nixon i sfałszowane relacje z Williamem Caseyem, Roy Cohn i inne w INC .

#RupertsFault

W dniu 9 stycznia 2015 r. W następstwie wprowadzenia domeny Charlie hebdo masakry w Paryżu Murdoch otworzył swoje konto na Twitterze, aby podzielić się swoimi mądrymi słowami. Skorzystał z okazji, aby podzielić się swoim Islamofobia mówiąc: „Może większość muzułmanów [sic] spokojni, ale dopóki nie rozpoznają i nie zniszczą rosnącego dżihadu raka, muszą być pociągnięci do odpowiedzialności ”. Rupert najwyraźniej nie zdaje sobie z tego sprawy dosłowniekażdykiedy dochodzi do ataku dżihadystów, muzułmanie są jednymi z pierwszych, którzy go wypierają, a strzelanina w Paryżu nie jest wyjątkiem. Nie trzeba dodawać, że odpowiedź była mniej niż przyjazna. Jeden szczególnie zjadliwy atak na uogólnienia Murdocha przyszedł w postaci Aziza Ansariego. Zapoczątkował na Twitterze zabawny trend „#RupertsFault”, szczegółowo opisując wszystkie okropne rzeczy, które zrobili chrześcijańscy ekstremiści, od których Murdochowi nie udało się odpowiednio zdystansować.

W UK

Dlaczego jesteś taki przeciwny Rupertowi? Wprowadzi nas do środka.
- Margaret Thatcher

Murdoch po raz pierwszy wszedł na rynek brytyjski w 1968 roku, kiedy kupił News of the World, a rok później słońce , kiedyś zwykła gazeta, ale później zmieniła się w nieistotny brukowiec, częściowo z powodu jego aprobaty dla pluskania cycki na całym świecie. Do 1986 roku był także właścicielem Timesa i Sunday Times, dzięki czemu zyskał szerokie pole do popisu w prasie wysokiej i niskiej. Telewizja została podbita w latach 90. dzięki utworzeniu Sky Television i jej częściowego monopolu na nadawanie piłkarskie w Wielkiej Brytanii oraz Sky News Channel (który obok BBC News jest jednym z zaledwie dwóch brytyjskich 24-godzinnych kanałów informacyjnych, które przetrwały - ITV News Channel zmarł w 2000 roku i BSB's Now trwający zaledwie kilka miesięcy w 1990 roku przed połączeniem BSB ze Sky). Wszystkie jego publikacje są prawicowe i wspierały Partię Konserwatywną we wszystkich przywódcach Thatcher i Major. Murdoch zaprosił pod koniec lat 90 Tony Blair do Australii, co doprowadziło do rozkazu stłumienia ataków na lewicową Partię Pracy, a w szczególności na Słońce, poparło Blaira w wyborach w 1997 roku. Jednak wszystkie gazety wróciły na prawo przed wyborami w 2010 roku, a artykuły Murdocha są ogólnie postrzegane jako raczej prawicowe. Obywatele Wielkiej Brytanii nie lubią, gdy obcokrajowcy zbierają owoce lub karmią ich, gdy są chorzy, ale obcokrajowiec kontrolujący dużą część mediów jest akceptowalny.

Murdoch podjął próbę przejęcia kontroli nad całym BSkyB, który został zaatakowany przez posłów ze wszystkich stron, ponieważ miał już tak dużą władzę. W końcu odrzucił ofertę, ponieważ okazało się, że nie był całkowicie legalny w sposobie, w jaki zbierał historie do niektórych swoich artykułów.

On i cały News Corp. wypadli z łask wszystkich, kiedy okazało się, że tu, tam i wszędzie włamano się do telefonów, łącznie z telefonami celebrytów i rodzinami niedawno zmarłych dzieci. Pomyślał o tym, rezygnując z oferty przejęcia BSkyB i wstrzymując publikacjęWiadomości ze świata, ludzie mu wybaczą. Nie zrobili tego. Hakowanie skłoniło Zapytanie Levesona , który miał na celu dobrze i mocno przybić trumnę Murdocha. (Nie, po prostu zdematerializuje się i ucieknie w otwory wentylacyjne Dick Cheney .)

Sky został sprzedany firmie Comcast, która pierwotnie złożyła ofertę na 21st Century Fox (która została później przejęta przez Walt Disney Company), ale później zamiast tego zwróciła uwagę na Sky.

W Australii

Jest wielkim złym draniem, a jedyny sposób, w jaki możesz sobie z nim poradzić, to upewnić się, że myśli, że też możesz być wielkim złym draniem. Możesz z nim robić interesy, nigdy nie mówiąc, że umowa została zawarta. Ale jedyne, na czym mu zależy, to jego biznes, a jedyny język, który szanuje, to siła.
—Paul Keating, były Australijska Partia Pracy PO POŁUDNIU

Murdoch jest właścicielem dużej części australijskich mediów i ma ogromne wpływy. Ma 76% nakładów gazet; stacje radiowe używają jego gazet do rozmów i od tego momentu wszystko się rozwija. Murdoch jest także właścicielem jedynego australijskiego dostawcy telewizji kablowej, Foxtel, i zarabia na nim absurdalne sumy, ponieważ posiada prawa do wszystkich głównych programów / filmów / sieci. Wkrótce będzie miał znacznie więcej niż to: Turnbull plan rządu zakłada usunięcie 2/3 i 76% limitów mediów. Miejmy nadzieję, że do tego czasu dym z cygar ustąpi.

Jak na ironię, to Paul Keating, były premier Partii Pracy, dał mu zielone światło do kupowania mediów. To dlatego Murdoch, pomimo bycia konserwatystą, zawsze chwali Keatinga i dlaczego Keating nigdy nie miał do czynienia z wyjątkowo wrogim Murdochem. Nie możesz po prostu użyć mechanizmów demokracji, aby zostać liderem bez pozwolenia; musisz znać swoje miejsce. Gillard nauczyłem się, że.

Naciskał tak mocno, jak tylko mógł, aby zdestabilizować Partię Pracy, co było dużym czynnikiem stojącym za ich wewnętrzną walką (sondaże oparły się na prawicowych strachach i to dało powód do zmiany przywódców). Nie wystraszyliby się, gdyby nie to nieustanne podsycanie płomieni przez dominację Murdocha w australijskich mediach.

Spostrzeżenia technologiczne od ośmiorniczki

Partia Pracy zdecydowała się spróbować wdrożyć Krajowa sieć szerokopasmowa (węzeł światłowodowy), zastępując 80-letnie okablowanie miedziane w kraju. Tak się nie stało z Murdochem, ponieważ streaming online zagraża jego monopolowi na kablówkę. (Nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaciłby za Foxtel, gdyby miał przyzwoity serwis internetowy.) Zaproponował, że zapewni wpływy medialne, a także ogromne stosy pieniędzy, jeśli Partia Liberalna powstrzymałoby ukończenie NBN, zarówno przez zwiększenie jego cenyiutrzymując go wolniej, dzięki czemu Internet nie stanie się podstawową metodą dystrybucji mediów.

Nastąpiła lawina medialna na temat wysokich kosztów przecinania sznurów, przyniesiona przez ten sam konglomerat, którego właścicielem, jak się domyślacie, był Rupert Murdoch: Z opowieści o:

  • azbest w rurach (NAPRAWDĘ ?? CO NIESPODZIANKA, GDY OTWIERASZ STARE DOJE Z LAT 50-tych)
  • jak powolne jest wdrażanie
  • nazywając to „systemem rozrywki wideo”
  • jak drogie to będzie
  • ' ludzie chcą łączności bezprzewodowej! refren

Liberałowie przyjęli tyle wniosków i rachunków, ile mogli, aby udusić NBN w łóżeczku, zamieniając deficyt 15 miliardów dolarów przy wysokiej stopie zwrotu w 20 miliardów dolarów 'nadwyżka' i chwalenie się prawami za bycie tak świetnymi menedżerami przez wiele lat. Z dodatkową korzyścią w postaci podjęcia ambitnego nowego użyteczności publicznej i wykorzystania go jako lejka finansowego dla swoich skorumpowanych kolegów w biznesie. Foxtel jest obecnie partnerem firmy Telstra to otworzyć sieć na licytację prywatną i dzielą przedmieścia na własne mikromonopole włókiennicze, dokładnie temu, czemu NBN miał zapobiegać. Odcienie amerykańskich podatników finansują miliardy dolarów na infrastrukturę światłowodową, której nie dostarczyli monopoliści, i nadal otrzymują gówniane usługi.

W końcu Australia zapłaciła 29100 miliardów dolarów za naprawę kilkudziesięcioletnich miedzianych linii telefonicznych, Partia Pracy postrzeliła sobie w stopę, a konserwatyści wpadli w furię i ostatecznie zagłosowali. najbardziej znienawidzony premier w ich historii .

W Chinach i na Kubie

Rupert Murdoch jest wieloletnim kolekcjonerem porcelany z czasów dynastii Ming; jego ojciec był także korespondentem wojennym w Chinach w latach 30-tych. Rupert Murdoch poznał swoją trzecią żonę, Wendi Deng, pracującą dla jego sieci Star TV jako tłumacz. Star nosił BBC, dopóki Murdoch nie odbył przyjacielskiej rozmowy z BBC, wyrażając nadzieję, że przestaną pokazywać wideo Masakra na placu Tiananmen . Wkrótce potem BBC ujawniło, że mają kręgosłup adamantium i wkrótce zostali usunięci z powodu niezależnej decyzji biznesowej, która nigdy nie została opracowana i nie miała nic wspólnego z prośbą. W 1996 roku wraz z Liu Changle stworzył sieć Phoenix dla kilku wybranych mieszkańców miast, którym pozwolono oglądać programy z zagranicy. Na początku 2000 roku Newscorp kontrolował 9 z 31 zagranicznych kanałów.

Po wygłoszeniu przemówienia w 1997 r., W którym stwierdzono, że technologie komunikacyjne zagrażają totalitarnym reżimom na całym świecie, premier Li Peng zakazał prywatnej własności anten satelitarnych. Aby to naprawić, jego wydawca książek HarperCollins opublikował biografię Deng Xiaopinga napisaną przez córkę Denga i przewiózł oddział akrobatów promowany przez najstarszego syna Denga. News Corp kupił Myspace w 2005 roku i przywiózł go do Chin, dzięki czemu jest zgodny ze wszystkimi komunistycznymi przepisami dotyczącymi cenzury, tak jak zrobiły to firmy Microsoft, Google i Yahoo, umożliwiając patriotycznym użytkownikom zgłaszanie nieodpowiednich informacji władzom.

Fox News zaprojektował stronę internetową dla państwowego nadawcy CCTV, a zespół NewsCorp uruchomił witrynę internetową oficjalnej gazety Komunistycznej Partii Chin, The People's Daily. Sieci Ruperta Murdocha przekazują do Chin więcej zagranicznych programów telewizyjnych niż jakiekolwiek inne. Business Week odkrył notatki sugerujące, że zabił kontrakt książkowy z ostatnim brytyjskim gubernatorem Hongkongu, ponieważ był on krytyczny wobec komunistycznych przywódców, a nie pochlebiał im podczas kolacji i obdarowywał prezentami takimi jak Murdoch.

Chociaż podróże w czasie i alternatywne fikcje historyczne są zwykle zabronione przez chińskich cenzorów, wydają się stanowić wyjątek dla filmów X-Men z XX wieku Fox.

Rupert Murdoch prowadzi również interesy w raju podatkowym na Kubie, gdzie jego skarb karła wszystko, co zostało pogrzebane przez piratów. Ktoś poinformuje Glenn Beck komunistycznego spisku z udziałem jego szefa, zanim będzie za późno!

Cześć...Nowy mężczyzna.

CEO Time Warner, Ted Turner, dwukrotnie wyzwał Murdocha do walki na pięści: pewnego razu, kiedy sponsorowany przez Murdocha jacht zderzył się z jego łodzią, zatapiając ją; drugi do obsługi inwazja na Irak.

Konspiracje

Teoretycy konspiracji (niektórzy nawet prawicy) często będą argumentować, że Murdoch jest frontman dla syjonistów / marksistów / iluminatów , używając mediów do indoktrynacji nas i odwracania uwagi od ważnych spraw. Kredyt tam, gdzie jest należny: oni całkiem poprawne w drugiej części.

O to, że są „lewicowe” (!) Zarzucano także placówkom Murdocha biały nacjonalista ekstremiści, tacy jak Sherman Wielki Aussie Patriot „Burgess, Neil Erikson , Blair Cottrell i (ostatnio) Mark Levin , ponieważ ich stanowisko wobec radykalnego islamu nie jest wystarczająco silne. Wiesz, że objąłeś niektóre rasizm na wyższym poziomie kiedy oskarżaszMurdochbycia lewakiem.

Więc by podsumować...